0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe houdt de Philips OneBlade-app de slijtage van het mesje bij?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Wanneer de Philips OneBlade 360 met connectiviteit wordt gesynchroniseerd met de Philips OneBlade-app, houdt de app uw gebruikstijd bij om in te schatten wanneer het mesje moet worden vervangen. Voor OneBlade-modellen zonder connectiviteit wordt de status van het mesje geschat op basis van de informatie die u hebt verstrekt tijdens het toevoegen van het mesje.

    Onderzoek uitgevoerd door Philips heeft aangetoond dat het mesje minder effectief wordt na 170 minuten gebruik; daarom stelt de Philips OneBlade-app voor dat het mesje wordt vervangen nadat er 170 minuten gebruik zijn geregistreerd.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.