0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe houdt de Philips OneBlade-app de slijtage van het mesje bij?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Wanneer de Philips OneBlade 360 met connectiviteit wordt gesynchroniseerd met de Philips OneBlade-app, houdt de app uw gebruikstijd bij om in te schatten wanneer het mesje moet worden vervangen. Voor OneBlade-modellen zonder connectiviteit wordt de status van het mesje geschat op basis van de informatie die u hebt verstrekt tijdens het toevoegen van het mesje.

    Onderzoek uitgevoerd door Philips heeft aangetoond dat het mesje minder effectief wordt na 170 minuten gebruik; daarom stelt de Philips OneBlade-app voor dat het mesje wordt vervangen nadat er 170 minuten gebruik zijn geregistreerd.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.