0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn OneBlade Club-abonnement updaten?

    Gepubliceerd op 24 april 2023
    Als abonnee van de Philips OneBlade Club kunt u uw persoonlijke gegevens op elk gewenst moment aanpassen door u aan te melden bij uw account. U kunt gegevens zoals uw bezorgadres en betaalmethode bijwerken in uw account. Klik hieronder op uw land van verblijf om uw abonnement op de OneBlade Club te openen:

    Oostenrijk
    België
    Tsjechië
    Frankrijk
    Duitsland
    Italy
    Nederland
    Portugal
    Roemenië
    Spanje
    Zweden
    Verenigd Koninkrijk
    Verenigde Staten



    Voor de beste resultaten raden wij u aan Google Chrome te gebruiken wanneer u naar de bovenstaande webpagina's navigeert.
     

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP2734/20 , QP4530/30 , QP4631/65 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.