0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn OneBlade Club-abonnement beheren?

    Gepubliceerd op 24 april 2023

    Klik hieronder op het land waar u woont om uw abonnement op de OneBlade Club te beheren:

    Oostenrijk
    België
    Tsjechië
    Frankrijk
    Duitsland
    Italië
    Nederland
    Portugal
    Roemenië
    Spanje
    Zweden
    Verenigd Koninkrijk
    Verenigde Staten


    U kunt uw volgende verzending van het mesje onderbreken of de verzenddatum van uw volgende levering wijzigen via de bovenstaande koppelingen. Voor de beste resultaten raden we u aan Google Chrome te gebruiken wanneer u naar de bovenstaande webpagina's navigeert.

    Let op: Betalingen voor uw OneBlade 360-handvat worden voortgezet, zelfs als het abonnement voor vervangende mesjes wordt onderbroken. Dit geldt niet voor consumenten in Tsjechië en Polen, waar alleen een abonnement voor vervangende mesjes beschikbaar is.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP2734/20 , QP4530/30 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.