0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Abonneer je op innovatieve mondverzorging

    Eenvoudig en zonder risico

    Vanaf 3,49 € /maand

    Abonneer je op innovatieve mondverzorging


    Eenvoudig en zonder risico

    Vanaf 3,49 € / maand

    Ik wil een tandenborstel

    Sonicare Try&Buy abonnement 

    Probeer jouw Philips Sonicare elektrische tandenborstel nu zonder risico.

    Sonicare Try&Buy abonnement


    Probeer jouw Philips Sonicare elektrische tandenborstel nu zonder risico.

    blauw vinkje

    Je krijgt een nieuwe Sonicare die je uitgebreid kunt testen. Je betaalt maandelijks.

    blauw vinkje

    Je hebt volledige flexibiliteit, opzeggen kan op elk moment.*

    blauw vinkje

    De maximale looptijd is 18 maanden. Binnen deze looptijd kun je gebruik maken van de Sonicare. De Sonicare blijft echter eigendom van Philips tenzij je besluit deze te kopen. Dit kan op elk moment in Mijn Account.

    Hoe het werkt

    winkelen pictogram

    Stap 1

    Kies je Sonicare tandenborstel.

    betalingsmethode pictogram

    Stap 2

    Kies de gewenste betaalmethode.

    verzending pictogram

    Stap 3

    Je tandenborstel is binnen 3 tot 5 dagen bij jou.

    geld pictogram

    Stap 4

    Maandelijkse betaling gedurende de looptijd, of totdat is opgezegd of tussentijds aangekocht.

      30 Dagen Retourbeleid

      Geen verzendkosten

    Kies jouw favoriete tandenborstel:

    Sonicare Prestige 9900

    Prestige 9900

    • Sonische technologie en SenseIQ technologie 
    • Verwijdert tot wel 20x meer tandplak en tot wel 100% meer vlekverwijdering in minder dan 2 dagen in vergelijking met een handtandenborstel 
    • Tot 62.000 bewegingen per minuut
    • 3 intensiteiten, 5 poetsstanden
    • Minimalistisch oplaadstation en compacte luxe USB-reisetui 
    • 1 All-in-one opzetborstel inbegrepen

    DiamondClean 9000

    DiamondClean 9000

    • Verwijdert tot 10 keer meer tandplak dan een handtandenborstel 
    • Tot 62.000 bewegingen per minuut
    • 4 poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus
    • Oplaadglas en USB-reisetui
    • 1 Premium White-opzetborstel inbegrepen

    ProtectiveClean 4300

    ProtectiveClean 4300

    • Verwijdert tot 7 keer meer tandplak dan een handtandenborstel 
    • Tot 62.000 bewegingen per minuut
    • 1 poetsstand, 2 intensiteitsniveaus
    • Oplader
    • Optimal White-opzetborstel inbegrepen

    Sonicare Prestige 9900

    Sonicare for Kids

    • Sonische technologie
    • Tot 62.000 bewegingen per minuut
    • 2 poetsstanden 
    • De interactieve app helpt kinderen enthousiast te poetsen
    • Ingebouwde Bluetooth®
    • KidTimer en Quadpacer
    • 2 Sonicare for Kids opzetborstels inbegrepen

    Recommended toothbrush

    Goed om te weten:
    Waarom moet de opzetborstel elke 3 maanden worden vervangen?


    Opzetborstels verliezen na 3 maanden hun reinigingskracht, waardoor de tanden niet meer consequent gereinigd worden. Het risico op overmatige tandplakopbouw en tandvleesirritaties neemt dan toe.


    Om deze reden raden tandartsen aan om elke 3 maanden je opzetborstel te vervangen.

    Om het vervangen van je opzetborstel niet te vergeten, biedt Philips Sonicare een opzetborstelabbonement aan. Meer weten? 

    3 redenen om je nu aan te melden 

    Ontworpen voor de beste resultaten

    Geen risico

    Altijd opzegbaar

    Sparen

    Geen hoge eenmalige kosten

    Maandelijkse betaling 

    Geleverd drie maanden

    #Het nummer 1 sonische tandenborstelmerk 

    dat wereldwijd wordt aanbevolen door tandartsen en mondhygiënisten

    Vanaf nu zijn alle opzetborstels van Philips Sonicare recyclebaar. Recycle uw gebruikte tandverzorgingsproducten via TerraCycle® en wij maken nieuwe producten van het gerecyclede afval.

    Terracycle Logo Icon

    Philips Sonicare beoordelingen:


    *Bron: Consumentenreviews op Philips.com

    DiamondClean 9000

    Prestige 9900

    Veelgestelde vragen

    Hoe werkt het Try&Buy programma?

    Met het Try&Buy-programma kunt u voor een laag maandelijks bedrag een elektrische tandenborstel uitproberen en zien wat het effect ervan is op jouw gebit. De maximumtermijn is 18 maanden. Binnen deze looptijd kun je gebruik maken van de Sonicare. De Sonicare blijft echter eigendom van Philips tenzij je besluit deze te kopen. Dit kan op elk moment in Mijn Account.

    Wat kost het Try&Buy-programma?

    De maandelijkse prijs is €3,49 voor de Protective Clean en €11,99 voor de Diamond Clean en €16,99 voor Prestige9900

    Hoe kan ik betalen voor het Sonicare Try&Buy abonnement?

    Betalen kan met iDeal, Visa of MasterCard.

    Wanneer ontvang ik mijn Philips Sonicare-producten?

    De gemiddelde levertijd voor jouw Philips Sonicare-producten bedraagt 3 tot 5 werkdagen. Je ontvangt een trackingnummer wanneer uw pakket is verzonden.

    Kan ik Sonicare kopen voor mijn Try&Buy abonnement afloopt?

    Zeker weten, je kunt jouw Sonicare tandenborstel op ieder moment kopen. Hoeveel je ervoor betaalt hangt af van de marktwaarde van het apparaat op het moment dat je het besluit te kopen. Deze waarde is een benadering van de verkoopwaarde van het apparaat op de vrije markt, welke vermindert naarmate het apparaat veroudert.

    Prestige 9900

    DiamondClean 9000

    ProtectiveClean

    € 242 in maand 1

    € 178 in maand 1

    € 57 in maand 1

    € 242 in maand 2

    € 178 in maand 2

    € 57 in maand 2

    € 242 in maand 3

    € 178 in maand 3

    € 57 in maand 3

    € 242 in maand 4

    € 178 in maand 4

    € 57 in maand 4

    € 230 in maand 5

    € 169 in maand 5

    € 54 in maand 5

    € 218 in maand 6

    € 161 in maand 6

    € 51 in maand 6

    € 206 in maand 7

    € 152 in maand 7

    € 48 in maand 7

    € 194 in maand 8

    € 143 in maand 8

    € 46 in maand 8

    € 182 in maand 9

    € 134 in maand 9

    € 43 in maand 9

    € 170 in maand 10

    € 125 in maand 10

    € 40 in maand 10

    € 158 in maand 11

    € 117 in maand 11

    € 37 in maand 11

    € 147 in maand 12

    € 108 in maand 12

    € 34 in maand 12

    € 139 in maand 13

    € 102 in maand 13

    € 33 in maand 13

    € 132 in maand 14

    € 97 in maand 14

    € 31 in maand 14

    € 124 in maand 15

    € 91 in maand 15

    € 29 in maand 15

    € 117 in maand 16

    € 86 in maand 16

    € 27 in maand 16

    € 109 in maand 17

    € 80 in maand 17

    € 26 in maand 17

    € 102 in maand 18

    € 75 in maand 18

    € 24 in maand 18

    Wat gebeurt er wanneer het Try&Buy abonnement afloopt na 18 maanden?

    Je Try&Buy abonnement heeft een maximale looptijd van 18 maanden. Binnen deze looptijd kun je gebruik maken van de Sonicare tandenborstel. De Philips Sonicare tandenbiorstel blijft echter eigendom van Philips tenzij je besluit deze te kopen. Dit kan op elk moment in Mijn Account.

     

    Wanneer je ervoor kiest het apparaat niet te kopen dan blijft het eigendom van Philips en zul je het na afloop van 18 maanden moeten retourneren.

    Waar kan ik mijn account en persoonlijke gegevens bekijken?

    Log in op je account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas jouw informatie aan.

    Hoe kan ik mijn betalingsmethode wijzigen?

    Log in op jouw account en klik op "Betalingsgegevens". Hier kun je je betalingsmethode wijzigen.

    Hoe kan ik mijn verzendadres aanpassen?

    Log in op jouw account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas jouw informatie aan.

    Hoe kan ik mijn factuur bekijken?

    Log gewoon in op jouw account en klik op "Factuur" om jouw facturen te downloaden.

    Hoe kan ik annuleren?

     Annuleren binnen 14 dagen: 

     

    Je kunt je Try&Buy abonnement binnen 14 dagen na ontvangst van je product gratis annuleren. Ga naar Mijn Account en klik op “Mijn abonnement annuleren” of neem contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden. Je ontvangt vervolgens instructies via email om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product terug hebben ontvangen, krijg je per email een bevestiging en regelen we de terugbetaling.

     

    Let op: je mag het product niet hebben gebruikt anders dan voor het testen van de werking van het product. Indien je het product toch anderszins hebt gebruikt, mag Philips 1 maandtermijn in rekening brengen.

      

     

    Annuleren van je Try&Buy abonnement op elk moment:

     

    Afhankelijk van je abonnement kun je op elk moment annuleren. Sommige abonnementsvormen kennen een vaste looptijd waarbinnen je niet kunt annuleren, dit is duidelijk vermeld bij de abonnementsvorm die je kiest. Wil je je abonnement annuleren en is dat mogelijk binnen je abonnementsvorm, meld je dan aan bij Mijn Account en klik op 'Mijn abonnement annuleren'. Je ontvangt instructies om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product retour hebben ontvangen, wordt de annulering definitief. Alle verdere betalingen zullen worden stopgezet. 

     

    Let op: je product dient minimaal 2 werkdagen voor de aanvang van een nieuwe maand binnen te zijn, anders kunnen we het stopzetten van de overeenkomst niet op tijd verwerken, en zijn we genoodzaakt nog een extra maand in rekening te brengen.

    Geldt de geld-terug-garantie ook voor Sonicare Try&Buy?

    De geld-terug-garantie is niet van toepassing op het Sonicare Try & Buy-programma. Je kunt het abonnement echter op elk moment opzeggen als de Sonicare je niet bevalt. 

    Kan ik me ook abonneren op opzetborstels?

    Ja, dat kan. Klik hier en kies de opzetborstel naar jouw voorkeur. Opzetborstel worden dan automatisch elke 3 maanden bij jou thuisbezorgd.

    Wat gebeurt er als mijn Philips Sonicare defect is?

    Als onderdeel van de huur, zullen wij zorgen voor de reparatie van een defecte tandenborstel. Philips biedt een reparatieservice op: https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/service-en-reparatie.html. Je kunt eenvoudig een reparatie aanvragen of als dit niet mogelijk is, krijg je van Philips gratis een nieuw apparaat.

    *De annulering is alleen gelding wanneer je de tandenborstel (inclusief laadstation) op tijd terugstuurt en Philips het product ten minste twee dagen voor de verlenging van het abonnement heeft ontvangen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.