0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producttester worden

    Deelnemen aan een Philips-producttest is gemakkelijk en leuk. Op deze pagina vindt u meer informatie over het proces dat wordt gebruikt voor onze producttests. U vindt hier ook antwoorden op de belangrijkste vragen over de aanmelding, het proces en de beoordeling.

    Proces voor een producttest bij Philips

    Vervaldatum product teststap

    1. Selecteer het product dat u wilt testen
    Op producttester.philips.com vindt u producten die u kunt testen.

    Verval product teststap van toepassing

    2. Meld u aan

    U kunt u voor een of meerdere producttest(s) aanmelden. U hoeft u alleen maar als tester te registreren en over elk geselecteerd product 3-6 vragen te beantwoorden.

    Verval product test stap tester

    3. Selectie van tester
    Wanneer u voldoet aan het testerprofiel, kunt u worden geselecteerd als tester. Het product wordt dan bezorgd op het adres dat u in uw testerprofiel hebt opgegeven.

    Verval product test de product stap

    4. Test het product

    Zodra u het product ontvangt, kunt u het (meestal*) 14 dagen lang testen.

    Vervaldatum product test uw mening stap

    5. Geef nu uw mening
    Deel uw ervaring met het product door uw eerlijke mening erover te geven op een of meerdere platforms (die door Philips worden bepaald). Deel desgewenst foto's en video's van het resultaat of van het product tijdens gebruik.

    Vervaldatum producttest deelnemende stap

    6. Bedankt voor uw deelname
    Zodra het product verifieerbaar is beoordeeld, mag u het (meestal*) houden als compensatie voor de tijd die u in het proces hebt gestoken.

    * De hier beschreven testprocedure kan afwijken voor bepaalde producten. Informatie hierover wordt gegeven als onderdeel van de test.

    Veelgestelde vragen

    Pictogram Veelgestelde vragen

    Philips-producttester worden

    Waarom voert Philips producttests uit?

    Productbeoordelingen op internet worden steeds belangrijker en vormen voor de meeste klanten een van de belangrijkste beslissingscriteria voor een aankoop. Daarnaast wordt met productbeoordelingen inzicht gekregen in de kwaliteit of functionaliteit van het product vanuit het oogpunt van de klant, en ze zijn daarom belangrijk voor ons als fabrikant. Op basis van feedback van klanten kunnen we stappen ondernemen om het product te verbeteren of eventueel uit onze collectie te verwijderen.

    Hoe word ik producttester?

    Meld u aan en activeer uw account via de bevestigingse-mail. Leden van 'My Philips' zijn al geregistreerd en kunnen zich direct aanmelden. Selecteer vervolgens de test waarin u geïnteresseerd bent en meld u hiervoor aan. Vergeet niet om uw adresgegevens up-to-date te houden.

    Hoe wordt een producttester geselecteerd?

    In principe kan iedereen zich aanmelden als producttester. Geschikte testers worden geselecteerd tijdens het aanmeldingsproces (op basis van een vragenlijst). De selectie is bedoeld om een betrouwbare en kwalitatief hoogstaande test te waarborgen. Voorbeeld: IPL-apparaat Lumea (BRI950 / 00):

     

    Het IPL-apparaat is een innovatief ontharingssysteem van Philips. De haarwortels worden behandeld met lichtpulsen en komen daarmee in een 'rusttoestand'.

     

    Deze technologie is niet geschikt voor huid met tatoeages, omdat er hierbij kans op brandwonden bestaat. Om die reden worden mensen met veel of grote tatoeages niet voor de test overwogen.

     

    Als u zich hebt aangemeld voor een test en uw aanmelding is afgewezen, moedigen we u aan om u weer aan te melden voor toekomstige tests. We ontvangen vaak meer aanmeldingen dan het aantal producttesters dat we kunnen aannemen.

    Proces voor de producttest

    Ik heb het testproduct ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    U ontvangt in de komende dagen een e-mail van ons waarin u officieel op de hoogte wordt gebracht van de start van de testfase. U kunt het product dan gaan testen.

     

    BELANGRIJK: wanneer de testfase is beëindigd en de beoordelingsfase begint, ontvangt u een volgende e-mail van ons. In deze e-mail vindt u belangrijke informatie over het schrijven van de beoordeling, op welke retailerpagina's u een beoordeling moet achterlaten en krijgt u meer informatie over de testprocedure. Begin pas met de beoordeling nadat u deze e-mail hebt ontvangen.

    Moet ik in mijn beoordeling aangeven dat ik het product heb ontvangen voor testdoeleinden?

    Productbeoordelingen op internet worden steeds belangrijker en vormen voor de meeste klanten een van de belangrijkste beslissingscriteria voor een aankoop. Bij een beoordeling gaat het bovenal om geloofwaardigheid en eerlijkheid, en deze factoren zijn daarom belangrijk bij onze producttests. Geef dus in uw beoordeling aan dat u via uw samenwerking met Philips de kans hebt gekregen om dit product te testen.

    Kan ik ook een negatieve beoordeling geven?

    Objectiviteit en eerlijkheid zijn de belangrijkste prioriteiten voor onze producttests. Geef uw eerlijke mening over het testproduct dat u beoordeelt. Een negatieve beoordeling is niet van invloed op de beslissing of u het product mag houden of op de selectie voor toekomstige producttests.

    Het testproduct werkt niet / Ik heb hulp nodig bij de eerste installatie. Met wie kan ik contact opnemen?

    Probeer de eerste installatie uit te voeren aan de hand van de gebruikershandleiding om een geschikte oplossing te vinden. Als u verdere ondersteuning nodig hebt, dan helpt onze klantenservice u graag. U vindt onze contactgegevens op philips.com/contact

    Wat moet ik met het product doen aan het einde van de test?

    Nadat u de test hebt afgerond en uw beoordeling van het product hebt geplaatst, mag u het product houden zonder ervoor te betalen. In speciale gevallen moet u het testproduct (ongeacht de schriftelijke beoordeling) terugsturen als onderdeel van de testprocedure. We zullen u dit echter altijd laten weten in de testbeschrijving voordat u zich aanmeldt.

    Moet mijn beoordeling per platform anders zijn?

    Nee. U kunt ook letterlijk dezelfde beoordeling plaatsen op de verschillende platforms. We willen u er nogmaals op wijzen dat het belangrijk is dat u uw objectieve en eerlijke mening geeft en dat u onze richtlijnen voor het schrijven van beoordelingen volgt.

    Ik heb andere vragen over de procedure en deelname aan de test. Met wie kan ik contact opnemen?

    We vragen u om, voordat u met de test begint, de relevante deelnamevoorwaarden te lezen en de voorwaarden en processen op het producttesterplatform door te nemen. Als u daarna nog steeds vragen hebt, kunt u te allen tijde contact opnemen met ons Philips-producttesterteam via het contactformulier op het producttesterplatform.

    Waar moet ik op letten bij het schrijven van een beoordeling?

    We willen er graag zeker van zijn dat uw beoordeling kan worden gepubliceerd en daarom vragen we u om op het volgende te letten:

     

    - Geef in uw beoordeling aan dat u het product hebt ontvangen als onderdeel van een producttest en dat Philips geen invloed heeft op de tekst van de beoordeling.
    - Noem geen concurrenten en retailers, en vertel niet welke prijs u voor het product hebt betaald.
    - Uw beoordeling moet over het product en het resultaat gaan.
    - Geef geen beoordeling van onze klantenservice. (Neem rechtstreeks contact met ons op als u assistentie nodig hebt.)
    - Vermeld geen persoonlijke gegevens of gegevens aan de hand waarvan uw identiteit kan worden afgeleid, zoals uw volledige naam.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.