1. Om een product te registreren moet je inloggen met een Mijn Philips-account. Nog geen account? Je kunt hier registreren.
2. Registreer het product en profiteer van de voordelen. Je kan ook het aankoopbewijs uploaden, zodat je het altijd makkelijk kan terugvinden als je het nodig hebt voor service of reparaties.
Je vindt een overzicht van alle acties hier, controleer goed of de actie nog geldig is. Als je aan de voorwaarden van de actie voldoet, kun je eraan meedoen. Volg de onderstaande stappen om je product te registreren voor een actie:
Als u bent geïnformeerd dat u uw garantie kunt uitbreiden, hebt u eerst een Mijn Philips-account nodig. U kunt hier inloggen of een account maken. Vervolgens kunt u uw product registreren. Houd het product bij de hand wanneer u zich registreert, omdat u het modelnummer moet opgeven.
Met uw Mijn Philips-account kunt u:
Een aankoopbewijs is een gedrukte bon van de winkel waar u uw artikel hebt gekocht of een pdf-document van een online winkel.
We raden u aan uw aankoopbewijs te uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt.
Mogelijk hebt u een aankoopbewijs nodig om te profiteren van een promotie of om een reparatie aan te vragen onder uw garantie.
Om een product te registreren hebt u het volgende nodig: