0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Productregistratie

    Als u een nieuwe aankoop wilt registreren, houdt dan het product bij de hand en meldt u aan met uw Mijn Philips-account. Wanneer u uw product wilt registreren voor een cashback of andere promotie, ga dan naar de actiepagina.

    Nu aanmelden

     

    Nieuw bij Mijn Philips? Maak een account

    Registreer uw aankoop om de voordelen te ontgrendelen

    Garantie

    Uitgebreide garanties

    op geselecteerde producten

    Accessoires

    Koop accessoires

    voor uw Philips-producten

    Veelgestelde vragen en ondersteuning

    Snelle toegang

    tot veelgestelde vragen en ondersteuning

    Hoe werkt het?

     

    1. Om uw product te registreren moet u zich aanmelden bij uw Mijn Philips-account. Nog geen account? U kunt hier registreren.

     

    2. Registreer uw product en profiteer van de voordelen. U kunt ook uw aankoopbewijs uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt voor service of reparaties.

    Veelgestelde vragen

    Je vindt een overzicht van alle acties hier, controleer goed of de actie nog geldig is. Als je aan de voorwaarden van de actie voldoet, kun je eraan meedoen. Volg de onderstaande stappen om je product te registreren voor een actie:

     

    1. Koop je actieproduct bij een deelnemende winkel

    2. Zoek je actie

    3. Klik op 'inschrijven'

    4. Voer je gegevens in

    5. Upload je aankoopbewijs

    6.  Het kan in totaal 8 weken duren voordat je de cashback, terugbetaling of het actieproduct ontvangt. We controleren je inschrijving binnen 4 weken. Is je inschrijving goedgekeurd? Dan ontvang je binnen 4 weken de cashback, terugbetaling of actieproduct.

    Als u bent geïnformeerd dat u uw garantie kunt uitbreiden, hebt u eerst een Mijn Philips-account nodig. U kunt hier inloggen of een account maken. Vervolgens kunt u uw product registreren. Houd het product bij de hand wanneer u zich registreert, omdat u het modelnummer moet opgeven.

    Met uw Mijn Philips-account kunt u:

    • Toegang krijgen tot al uw productinformatie op één plek (bestellingen, abonnementen, enz.)
    • U aanmelden voor exclusief nieuws en aanbiedingen
    • Eenvoudig informatie en accessoires voor al uw Philips-producten vinden

    Een aankoopbewijs is een gedrukte bon van de winkel waar u uw artikel hebt gekocht of een pdf-document van een online winkel.

    We raden u aan uw aankoopbewijs te uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt.

    Mogelijk hebt u een aankoopbewijs nodig om te profiteren van een promotie of om een reparatie aan te vragen onder uw garantie.

    Om een product te registreren hebt u het volgende nodig:

    • Een Mijn Philips-account
    • Modelnummer
    • Aankoopdatum
    • Een aankoopbewijs (optioneel)
    • Promotiegegevens (indien van toepassing)

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.