0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Snel en eenvoudig een nieuwe opzetborstel thuisbezorgd

    Vanaf 15,99€ / 6 maanden

    U ontvangt twee
    nieuwe opzetborstels elke 6 maanden

    Snel en eenvoudig een nieuwe opzetborstel bij jou thuis

    Vanaf €14,99 per
    6 maanden

    U ontvangt twee
    nieuwe opzetborstels elke 6 maanden

    Ik wil enkel opzetborstels

    Sonicare opzetborstel abonnement

    Ontvang elke 6 maanden een dubbel pak van je favoriete opzetborstels rechtstreeks aan je deur met gratis verzending.

    Flexibel: pauzeer of annuleer op elk gewenst moment

    Op maat gemaakt: verander het type borstelkop en de leveringsfrequentie zoals u wilt

    Op tijd: vervang ze elke 3 maanden, zoals aanbevolen door tandartsen

    Kies je opzetborstel

    3 redenen om je nu te registreren

    3 redenen om je nu te registreren

    An deine Bedürfnisse der Mundhygiene angepasst.

    Gepersonaliseerde mondverzorging

    Aangepast aan jouw behoeften.

    Automatische Lieferung alle 3 Monate wie von Zahnärzten empfohlen.

    Automatische levering elke 6 maanden

    Ontvang een dubbel pak opzetborstels zodat u ze na 3 maanden kunt vervangen, zoals aanbevolen door tandartsen.

    Zufriedenheit garantiert.

    Tevredenheid gegarandeerd

    Gratis levering.
    Gemakkelijk annuleren.

    Vanaf nu zijn alle opzetborstels van Philips Sonicare recyclebaar. Recycle uw gebruikte tandverzorgingsproducten via TerraCycle® en wij maken nieuwe producten van het gerecyclede afval.

    Terracycle Logo Icon

    Waarom elke 3 maanden vervangen?


    Opzetborstels verliezen na 3 maanden hun reinigingskracht, waardoor de tanden niet meer consequent gereinigd worden. Het risico op overmatige tandplakopbouw en tandvleesirritaties neemt dan toe.

    Philips Sonicare ProtectiveClean* beoordelingen:


    *Bron: Consumentenreviews op Philips.com

    Philips Sonicare ProtectiveClean* beoordelingen:


    *Bron: Consumentenreviews op Philips.com

    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    Hoe kan ik betalen voor mijn Philips Sonicare opzetborstel abonnement?

    Betalen kan met iDeal, Visa of MasterCard.

    Hoe lang is de contractduur?

    Het contract wordt afgesloten voor onbepaalde tijd, maar je kunt op elk moment opzeggen.

    Wanneer ontvang ik mijn Philips Sonicare opzetborstels?

    De gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen. Je ontvangt een trackingnummer, wanneer je pakket verzonden wordt.

    Hoe vaak worden mijn Philips Sonicare opzetborstels geleverd?

    Als onderdeel van uw abonnementsplan ontvangt u elke 6 maanden twee nieuwe opzetborstels. 

    Waar kan ik mijn account en persoonlijke gegevens zien?

    Log in op je account en klik op "persoonlijke gegevens".

    Hoe kan ik mijn betalingswijze wijzigen?

    Log in op je account en klik op "Betalingsgegevens". Hier kun je je betalingswijze wijzigen.

    Hoe kan ik mijn afleveradres aanpassen?

    Log in op je account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas je gegevens aan.

    Hoe kan ik een nieuwe opzetborstel krijgen vóór de daadwerkelijke volgende leverdatum?

    Log in op je account. Daar kun je aanpassingen doen met betrekking tot de eerstvolgende leverdatum.

    Hoe kan ik de volgende levering uitstellen?

    Log in op je account. Daar kun je de leverdatum aanpassen en uitstellen.

    Hoe kan ik mijn factuur zien?

    Log in op je account en klik op "Invoice" om uw facturen te downloaden.

    Hoe kan ik annuleren? Wat gebeurt er dan?

    Opzegging is te allen tijde mogelijk. Log in op je account, klik op de knop "Annuleren".

     

    Met een opzetborstelabonnement hoef je verder niets te doen. Het abonnement loopt af en er worden geen opzetborstels meer naar je opgestuurd. Houd er rekening mee dat je het programma één dag voordat de opzetborstels worden verzonden moet annuleren, zodat er geen verzending plaatsvindt.

     

    Daarnaast verlenen wij je een vrijwillig recht op retour. Op basis hiervan wordt het retourneren van de ongeopende opzetborstelverpakking binnen 30 dagen na ontvangst geaccepteerd. De productkosten worden volledig vergoed.

    Wat gebeurt er als een betaling niet kan plaatsvinden?

    In het geval je niet voldoet aan de verplichtingen rondom het abonnement, heeft Philips het recht om ofwel je de kans te geven alsnog te voldoen aan je verplichten, of om je abonnement te allen tijden te beëindigen.

    Kan ik het geselecteerde opzetborstel type veranderen als ik een lopend opzetborstelabonnement heb?

    Helaas is dit nog niet mogelijk, maar we werken eraan. Wil je een andere opzetborstel hebben, dan dien je het huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement (voor de gewenste opzetborstel) af te sluiten.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.