0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen of exporteren in de Philips OneBlade-app?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Gebruikers van de Philips OneBlade-app kunnen hun accountgegevens verwijderen of een export ervan uitvoeren door naar het profielgedeelte in de app te gaan en de instructies op het scherm te volgen. 

    Als u een export van uw gegevens hebt aangevraagd, wacht dan tot u deze hebt ontvangen voordat u uw Philips-account verwijdert. 

    Raadpleeg ons gegevens- en privacybeleid voor meer informatie over hoe uw gegevens worden beheerd.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.