0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wanneer moet ik het mesje van mijn Philips OneBlade vervangen?

    Gepubliceerd op 24 oktober 2022

    U kunt zien wanneer u het mesje van uw OneBlade moet vervangen door het uiterlijk van ervan te controleren. Als u een OneBlade met Bluetooth-verbinding hebt, kunt u ook de Philips Daily Care-app raadplegen. Lees verder om te zien wanneer u het mesje van uw OneBlade moet vervangen.

    Vervangingsindicator

    Uw OneBlade is uitgerust met een slijtage-indicator die na gebruik langzaam verandert. Het patroon op het mes laat u weten wanneer het tijd is om het te vervangen.

    Het patroon op het mes verandert langzaam in een pijlsymbool, wat aangeeft dat het tijd is om het mes te vervangen. Bij sommige oudere modellen geeft het apparaat geleidelijk een groene balk weer in plaats van het pijlsymbool.

    Hoe vaak u scheert en accessoires zoals kammen of kapjes kunnen de slijtage-indicator beïnvloeden. Vervang uw mesje elke vier maanden voor optimale prestaties.

    Ga naar onze onlineshop om nieuwe mesjes voor uw OneBlade te kopen.

    OneBlade-vervangingsindicator

    Daily Care-app

    Voor OneBlade-modellen met Bluetooth kunt u de Daily Care-app raadplegen. Deze app voorspelt nauwkeurig wanneer u uw mesje moet vervangen. Als u meldingen hebt ingeschakeld op uw mobiele apparaat, ontvangt u ook een melding wanneer uw mesje vervangen moet worden.

    Afhankelijk van uw gebruik kan de exacte levensduur van uw scheerblad variëren. Net als bij gewone mesjes wordt het mes na verloop van tijd bot. Dit kan leiden tot verminderde scheerprestaties en een sterker trekkend gevoel tijdens het scheren en trimmen. Vervang uw mesje elke vier maanden voor optimale prestaties.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP1324/30 , QP1324/20 , QP6551/30 , QP6551/15 , QP6541/15 , QP4631/65 , QP4530/30 , QP2830/20 , QP2824/20 , QP2724/15 , QP2724/30 , QP2730/20 , QP6651/61 , QP6504/15 , QP2721/20 , QP2821/20 , QP2620/16 , QP6620/30 , QP2520/16 , QP6530/15 , QP6550/16 , QP6530/31 , QP6650/61 , QP6650/60 , QP6650/30 , QP6550/30 , QP6550/17 , QP6550/15 , QP6541/16 , QP6505/21 , QP2520/60 , QP6510/64 , QP2520/64 , QP2630/30 , QP6620/20 , QP2620/20 , QP2620/25 , QP6520/60 , QP2530/60 , QP2520/20 , QP6520/30 , QP6520/20 , QP6510/30 , QP2530/30 , QP2520/25 , QP6520/25 , QP2530/25 , QP2520/30 , QP6510/25 , QP2530/20 , QP6510/20 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.