0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als mijn OneBlade Club-apparaat kapot gaat of defect is?

    Gepubliceerd op 20 June 2024

    Als uw Philips OneBlade 360 defect is, kunt u een reparatie of vervanging aanvragen via de Philips-website. Als het defect zich voordoet tijdens de abonnementsperiode, is reparatie of vervanging meestal gratis.

    Als het apparaat tijdens de abonnementsperiode verloren raakt, wordt gestolen of beschadigd is door verkeerd gebruik, wordt mogelijk nog steeds de volledige verkoopprijs in rekening gebracht. 

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP4530/30 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.