0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als ik mijn vervangende mesjes nog niet heb ontvangen?

    Gepubliceerd op 24 april 2023

    In de meeste gevallen ontvangt u de zending met de vervangende mesjes voor uw Philips OneBlade 360 binnen 3-5 dagen na de verzenddatum. Neem contact op met de klantenservice van de Philips Webshop als u uw vervangende mesje 5 werkdagen na de verzending nog niet hebt ontvangen.

    Om de verzendkosten tot een minimum te beperken, ontvangt u geen trackingcode voor leveringen van vervangende mesjes.

     

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.