0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als ik mijn vervangende mesjes nog niet heb ontvangen?

    Gepubliceerd op 24 april 2023

    In de meeste gevallen ontvangt u de zending met de vervangende mesjes voor uw Philips OneBlade 360 binnen 3-5 dagen na de verzenddatum. Neem contact op met de klantenservice van de Philips Webshop als u uw vervangende mesje 5 werkdagen na de verzending nog niet hebt ontvangen.

    Om de verzendkosten tot een minimum te beperken, ontvangt u geen trackingcode voor leveringen van vervangende mesjes.

     

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.