0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen of exporteren in de Philips OneBlade-app?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Gebruikers van de Philips OneBlade-app kunnen hun accountgegevens verwijderen of een export ervan uitvoeren door naar het profielgedeelte in de app te gaan en de instructies op het scherm te volgen. 

    Als u een export van uw gegevens hebt aangevraagd, wacht dan tot u deze hebt ontvangen voordat u uw Philips-account verwijdert. 

    Raadpleeg ons gegevens- en privacybeleid voor meer informatie over hoe uw gegevens worden beheerd.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: QP4530/30 , QP4631/65 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.