Als u merkt dat de HomeID-app regelmatig crasht, probeer dan de volgende opties één voor één uit: 1. Sluit en start de HomeID-app opnieuw. 2. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de HomeID-app hebt geïnstalleerd. Controleer op updates in de App Store. 3. Start uw telefoon opnieuw op. 4. Maak de cache van uw telefoon leeg ([Instellingen] (Settings) / HomeID / [Cache leegmaken] (Empty Cache)) 5. Als laatste optie kunt u de HomeID-app verwijderen en opnieuw installeren Als niets van het bovenstaande werkt, neem dan contact op met uw plaatselijke Philips Consumer Care Centre.
Vereisten voor smartphones en tablets
Apple iOS De NutriU-app is compatibel met Apple iPhones. U moet minimaal iOS 14.0 hebben geïnstalleerd.
Android Als u een Android Smart-apparaat gebruikt, hebt u minimaal Android 9.0 nodig.
De app kan ook worden gebruikt op tablets, maar omdat hij is ontworpen voor smartphones wordt hij op tablets mogelijk niet goed weergegeven.
Door op de link te klikken, verlaat u de officiële website van Royal Philips ("Philips"). Alle links naar websites van derden die op deze site kunnen verschijnen, zijn alleen bedoeld voor uw gemak en vertegenwoordigen op geen enkele manier enige aansluiting bij of goedkeuring van de informatie die op die gelinkte websites wordt verstrekt. Philips geeft geen verklaringen of garanties van welke aard dan ook met betrekking tot websites van derden of de daarin opgenomen informatie.