0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Rituals cadeau

    bij Philips producten

    verlopen

      Hoe ontvangt u uw Rituals product cadeau? 

      Volg onderstaande stappen om deel te nemen aan de Rituals actie:

       

      1. Koop uw actieproduct bij een van de deelnemende winkels.

      2. Selecteer 'Inschrijven' en schrijf u in voor de actie.

      3. Voor uw gegevens in. Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand.

      4. Ontvang uw Rituals cadeau. We streven ernaar het pakket binnen 4 weken na goedkeuring van uw documenten te versturen.

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan bij Wehkamp in Nederland in de periode van 22-08-2017 t/m 04-09-2017.

      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 18-09-2017 in ons bezit te zijn.

      Lees de complete actievoorwaarden van Wehkamp

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan bij Bol.com in Nederland in de periode van 28-08-2017 t/m 30-09-2017.
      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 14-10-2017 in ons bezit te zijn.

      Lees de complete actievoorwaarden van Bol.com

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan bij Philips Online Shop in Nederland in de periode van 28-08-2017 t/m 30-09-2017.
      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 14-10-2017 in ons bezit te zijn.

      Lees de complete actievoorwaarden van Philips Online Shop

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan bij Fonq in Nederland in de periode van 11-09-2017 t/m 01-10-2017.
      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 15-10-2017 in ons bezit te zijn.

      Lees de complete actievoorwaarden van Fonq

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan bij Coolblue in Nederland in de periode van 02-10-2017 t/m 22-10-2017.
      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 05-11-2017 in ons bezit te zijn.

      Lees de complete actievoorwaarden van Coolblue

       

      Heeft u een Philips epilator aangekocht, 

      Heeft u een Philips lumea aangekocht, 

      Heeft u een Philips visapure aangekocht, 

      Heeft u een Philips scheerapparaat aangekocht, 

      Heeft u een Philips haircare product aangekocht, 

      Heeft u een Philips videobabyfoon aangekocht, 

      Heeft u een Philips kledingstomer aangekocht, 

      Heeft u een Philips sonicare aangekocht, 

      Koop uw deelnemend actieproduct 

      En ontvang een Rituals product cadeau

      Liever per post?

      Wilt u de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:

       

      • Schrijf u in via de button 'Inschrijven' en ontvang een bevestigingsmail
      • Print de bevestigingsmail en stuur deze samen met een kopie van uw aankoopbewijs en streepjescode naar onderstaand adres:

       

          Philips Personal Health

          Postbus 8547

          5605 KM Eindhoven

       

      Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. U dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.

      Contact

      Heeft u nog vragen over deze actie?

       

      Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 en zaterdag van 9.00–18.00:

       

      Telefoon: 0900 202 11 77 (lokaal tarief)

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue
      Terug naar boven

      U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.