0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Kan ik mijn SmartPro-robot gebruiken zonder Wi-Fi of internet?

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als u zich afvraagt of u uw Philips SmartPro-robot zonder Wi-Fi of internet kunt gebruiken, leest u hieronder hoe dit in zijn werk gaat.

    Uw Philips SmartPro-robot gebruiken zonder Wi-Fi of internet

    Het is mogelijk om uw Philips-robot te laten schoonmaken zonder de applicatie en/of een internetverbinding. U kunt de knop boven op uw Philips-robot gebruiken om een automatische reinigingssessie te starten.

    Zonder de app het is niet mogelijk om gebruik te maken van de meer geavanceerde functies van de app, zoals het inplannen van schoonmaakbeurten, een externe verbinding met uw Philips-robot in en buiten het huis en gedetailleerde informatie over schoonmaakbeurten, patronen en onderhoud.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8778/01 , FC8832/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.