0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn Philips SmartPro-robot resetten?

    Gepubliceerd op 29 November 2022

    Als u zich afvraagt hoe u uw Philips SmartPro-robot opnieuw moet starten of instellen, ziet u hier of we uw vragen kunnen beantwoorden.

    Hoe start ik de SmartPro Philips-robot opnieuw

    U kunt uw SmartPro-robot herstellen naar de standaardfabrieksinstellingen
    Let op: als u de standaardinstellingen herstelt, wordt elke verbinding met de Philips Air+-app verwijderd.

    De standaardinstellingen herstellen:

    1. Schakel de SmartPro-robot in.
    2. Houd op het robotdisplay de reinigingsmodusselectie- en Wi-Fi-knop tegelijkertijd ongeveer drie seconden ingedrukt. Nadat het resetten is voltooid, piept de robot en knippert de Wi-Fi-status-LED oranje.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8778/01 , FC8832/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.