NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Barista Brew-espressomachine zet geen koffie

    Gepubliceerd op 17 juli 2024
    Als uw Philips Barista Brew-espressomachine geen koffie zet, lees dan onderstaand artikel voor mogelijke oorzaken en oplossingen. 
     
    Controleer eerst of er water in het waterreservoir zit en of dat juist is geplaatst om te voorkomen dat er lucht in het systeem wordt gezogen. Als de koffie nog steeds langzaam of helemaal niet naar buiten komt, is het doorloopsysteem van de machine mogelijk verstopt geraakt door kalkaanslag. Ontkalk uw machine met de ontkalker voor Philips-espressomachines en volg de gedetailleerde instructies in de gebruikershandleiding of het artikel "Hoe moet ik mijn Philips Barista Brew-espressomachine ontkalken?".
     
    De filtermand is mogelijk verstopt. Probeer een andere filtermand om dit te controleren. Als die wel werkt, volgt u de instructies uit de gebruikershandleiding om de filtermand schoon te maken.
     
    Filtermand
     Als de koffietuit van het portafilter verstopt zit, kunt u deze ontstoppen met de dikkere pin van het reinigingshulpstuk.
     
    Doseertuit
    U kunt de maalinstellingen van de geïntegreerde molen aanpassen door aan het bonenreservoir te draaien. Draai het reservoir linksom (naar 15) voor een grovere maling.
     
    Maalgrootte
    Gebruik altijd de juiste hoeveelheid gemalen koffie, afhankelijk van de filtermand die u gebruikt. De optimale hoeveelheid is 12 - 14 gram voor één kop en 18 - 20 gram voor een dubbele kop. 
     
    Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.
     
    Knop voor fijne maling
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.