• Philips Shop voordelen:

  • 30 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn Saeco-espressomachine niet verbinden met mijn Wi-Fi-thuisnetwerk

    Als u problemen ondervindt bij het verbinden van uw Saeco-espressomachine met uw Wi-Fi-netwerk, vindt u hier de mogelijke oorzaken hiervan en hoe u deze eenvoudig zelf kunt oplossen.

    Thuisnetwerk niet zichtbaar in de netwerklijst

    Als uw thuisnetwerk niet in de lijst met beschikbare netwerken wordt weergegeven, controleer dan het volgende:

    •    Sluit uw koffiezetapparaat aan op een 2,4 GHz 802.11 b/g/n Wi-Fi-thuisnetwerk. (5 GHz wordt niet ondersteund)
    •    Als de naam van uw Wi-Fi-thuisnetwerk (SSID) verborgen is, kan uw espressomachine deze niet detecteren. Configureer uw router tijdelijk opnieuw om de Wi-Fi-netwerknaam zichtbaar te maken. Nadat de verbinding tot stand is gebracht, kan de Wi-Fi-netwerknaam weer worden verborgen. 

    Problemen met instellingen van Wi-Fi-thuisnetwerk

    Neem de volgende controlelijst door om andere mogelijke connectiviteitsproblemen met uw Saeco-espressomachine op te lossen:

    •    Reset de lokale router/het Wi-Fi-toegangspunt en voer de Wi-Fi-installatie voor de tweede keer uit
    •    Controleer of u de juiste inloggegevens hebt opgegeven
    •    Plaats uw machine dichter bij de router/het Wi-Fi-toegangspunt en probeer het opnieuw
    •    Sluit uw koffiezetapparaat aan op een 2,4 GHz 802.11 b/g/n Wi-Fi-thuisnetwerk. (5 GHz wordt niet ondersteund)

    Probeer de Wi-Fi-installatie opnieuw uit te voeren en volg de instructies op het scherm.

    De Wi-Fi-verbinding is verbroken

    Controleer het volgende als de verbinding tussen uw Saeco-espressomachine en uw Wi-Fi-thuisnetwerk is verbroken:
    •    Werkt uw thuisnetwerk correct (internetverbinding beschikbaar)?
    •    Is het router-/Wi-Fi-wachtwoord gewijzigd?
    •    Is de machine ingeschakeld?
    •    Bevindt de machine zich niet te ver van de router?
    •    Bevindt de machine zich niet te dicht bij andere objecten en/of apparaten die het Wi-Fi-signaal kunnen blokkeren?

    Neem contact met ons op als de oplossingen het probleem niet verhelpen.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.