1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn Philips-keukenapparaat niet verbinden met de NutriU-app

    Bijgewerkt op 2022-05-11
    Als u uw Philips-keukenapparaat niet kunt bedienen met de NutriU-app, bekijk dan hier de mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Internettoegang en thuisnetwerk
    Controleer eerst of uw thuisnetwerk correct werkt, of u een internetverbinding hebt en of het netwerk op 2,4 GHz werkt, omdat uw Philips-apparaat een Wi-Fi-module 802.11 b/g/n met 2,4 GHz heeft. 
    Als uw Wi-Fi-router is geconfigureerd voor een netwerk met alleen 5 GHz, wordt dit in dual band-netwerkmodus gezet en wordt de telefoon vervolgens verbonden met het 2,4GHz-netwerk.

     
    Controleer uw Philips-keukenapparaat
    - Zorg ervoor dat het is aangesloten en ingeschakeld.
    - Controleer of het is verbonden met uw thuisnetwerk (Wi-Fi-lampje brandt continu).
    - Controleer of het nog steeds gekoppeld is. U kunt de koppelingsstatus controleren in de NutriU-app.
    - Uw Philips-apparaat mag zich niet te ver van de router bevinden
    (in het optimale geval binnen een straal van 1 meter).
    - Moet niet in de buurt van andere apparaten staan die het signaal blokkeren


    Controleer uw smart-apparaat
    - Controleer of uw smartphone is verbonden met internet.
    - Als u een VPN-verbinding gebruikt, schakel deze dan uit, omdat dit problemen kan veroorzaken.
    - Sluit en open de NutriU-app

    - Leeg de cache van de NutriU-app in de instellingen.
    - Verwijder de NutriU-app, installeer deze opnieuw en start het verbindings- en koppelingsproces.


    Als alle bovenstaande instructies niet helpen, neem dan contact met ons op voor verdere evaluatie.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.