1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn L'OR Barista-koffiezetapparaat lekt

    Gepubliceerd op 24 January 2023

    Als uw L'OR Barista-koffiezetapparaat via de bodem of de tuit lekt, kunt u dit vaak eenvoudig zelf oplossen. Ontdek hoe.

    Het waterreservoir is niet correct geplaatst

    Lekt uw L'OR Barista-koffiezetapparaat via de bodem? Het kan gebeuren dat het waterreservoir niet goed is geplaatst. Plaats het waterreservoir opnieuw en kijk of dit helpt.

    Is het probleem hiermee niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp

    De koffie-uitlaat en de kap van de koffietuit zijn niet goed geplaatst

    Lekt uw L'OR Barista-koffiezetapparaat via de koffie-uitlaat? Controleer aan de hand van de volgende stappen of u de koffie-uitlaat en de kap van de koffietuit goed hebt bevestigd:

    1. Verwijder de koffie-uitlaat door deze recht omlaag te trekken
    2. Zet de twee delen weer in elkaar. Controleer of de kap van de koffietuit goed in de koffie-uitlaat is geplaatst
    3. Plaats de koffie-uitlaat weer in uw koffiezetapparaat

    Is het probleem hiermee niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.