1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De stoomstootfunctie van mijn Philips-stoomstrijkijzer werkt niet

    Gepubliceerd op 01 November 2022
    Als de stoomstoot van uw Philips-stoomstrijkijzer niet meer werkt, lees dan onderstaande advies om dit probleem op te lossen.
     

    Alleen stoomstrijkijzers: De stoomstoothendel niet is ingedrukt en losgelaten

    U activeert de stoomstootfunctie van uw Philips-stoomstrijkijzer door de stoomstootknop/-hendel in te drukken.

    Opmerking: De stoomstoot is niet beschikbaar bij temperatuurinstellingen van 1 of 2 stippen. Stel de temperatuurstand in op 3 punten en hoger, zoals weergegeven in onderstaande afbeelding. Voor de strijkijzermodellen met OptimalTemp hoeft u de temperatuurstand niet aan te passen.
     
    De temperatuurregelaar van het Philips-stoomstrijkijzer

    Alleen stoomstrijkijzers: De stoomstootfunctie is te vaak gebruikt

    Als u de stoomstootfunctie van uw Philips-stoomstrijkijzer te vaak achter elkaar gebruikt, dan stopt deze functie enige tijd met werken.

    Wacht in dit geval enkele minuten voor u de stoomstoot weer gebruikt.
     

    Alleen stoomgeneratoren: De stoomhendel is niet twee keer snel achter elkaar ingedrukt

    U schakelt de stoomstootfunctie van de Philips-stoomgenerator in door twee keer snel achter elkaar op de stoomhendel te drukken. Door eenmaal op de stoomhendel te drukken, schakelt u de stoomstootfunctie uit.

    Hebben deze oplossingen het probleem niet verholpen? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.