• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips AquaTrio Pro laat watersporen achter op de vloer

    Wanneer de Philips AquaTrio Pro watersporen achterlaat op de vloer, kan dit verschillende oorzaken hebben. Controleer of de onderstaande oorzaken van toepassing zijn op uw stofzuiger.

    U hebt het apparaat zijwaarts bewogen

    Beweeg het apparaat alleen voorwaarts en achterwaarts.

    U hebt het apparaat over een drempel bewogen terwijl het was ingeschakeld

    Zorg ervoor dat de dweilborstels in contact met de vloer blijven. Schakel het apparaat uit voordat u dit over een drempel beweegt om watersporen te voorkomen en om te voorkomen dat er water uit het dweilmondstuk spat.

    U hebt het apparaat meteen na het uitschakelen van de vloer getild

    Beweeg het apparaat nadat u het hebt uitgeschakeld enkele keren voorwaarts en achterwaarts om vloeistof tussen de twee dweilborstels te verwijderen. Als u het apparaat meteen na het uitschakelen van de vloer tilt, laat het water tussen de borstels een waterspoor achter op de vloer.

    De wielen worden geblokkeerd

    Controleer de wielen. Verwijder stof dat de wielen blokkeert.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.