• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De Philips AquaTrio stopt na tien seconden

    Als uw Philips AquaTrio na tien seconden stopt met werken, kan dit verschillende oorzaken hebben. Bekijk hieronder alle mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Het schoonwaterreservoir is leeg of het vuilwaterreservoir is vol

    Vul het schoonwaterreservoir met water en zorg ervoor dat het vuilwaterreservoir leeg is.

    De klep van de dweilmond is niet goed gesloten

    Soms lijkt het alsof de klep is gesloten, maar staat de klep in werkelijkheid nog open. Zorg ervoor dat de klep goed is gesloten.

    De klep van de dweilmond sluiten

    Het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld

    Wanneer het actieve beschermingssysteem van uw Philips AquaTrio is ingeschakeld, draaien de borstels niet en wordt er geen water op de vloer aangebracht.

    To reset the Active Protection System:

    1. Switch off the appliance and pull the plug out of the wall socket.
    2. Open the mopping nozzle lid, remove the mopping brush cover and take out the object.
    3. If the active protection system was activated because the mopping brushes are too wet, remove the mopping brushes and squeeze them over the sink.
    4. Place the dry mopping brushes back into the appliance.
    5. Place back the mopping brush cover and close the mopping nozzle lid. Press the mopping nozzle lid to lock it (‘click’).
    Play Pause

    De slang in het apparaat is nog niet gevuld met water

    Wanneer u uw Philips AquaTrio voor de eerste keer gebruikt, is het mogelijk dat de slang in het apparaat nog niet met water is gevuld. In dit geval knippert het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje wanneer u uw apparaat inschakelt en wordt het apparaat weer uitgeschakeld.

    Als dit gebeurt, probeer uw apparaat dan opnieuw in te schakelen tot het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje uit blijft en uw apparaat ingeschakeld blijft. Wanneer het lampje uit blijft en de motor van uw Philips AquaTrio ongeveer 30 seconden draait, wordt er water op de vloer aangebracht.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggestie het probleem niet verhelpt.

    De klep van de dweilmond sluiten

    3. Het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld

    Wanneer het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld, draaien de borstels niet en wordt er geen water op de vloer aangebracht.

    Het actieve beschermingssysteem resetten:

    1. Schakel het apparaat uit en trek de stekker uit het stopcontact.
    2. Open de klep van de dweilmond, verwijder de dweilborstelkap en haal het voorwerp uit het apparaat.
    3. Als het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld omdat de dweilborstels te nat zijn, verwijdert u de dweilborstels en wringt u deze uit boven de gootsteen.
    4. Plaats de droge dweilborstels weer terug in het apparaat.
    5. Plaats de dweilborstelkap terug en sluit de klep van de dweilmond. Druk op de klep van de dweilmond om deze te vergrendelen ('klik').
    Play Pause

    4. De slang in het apparaat is nog niet gevuld met water

    Dit kan gebeuren wanneer u het apparaat voor het eerst gebruikt. Wanneer u het apparaat inschakelt, knippert het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje en wordt het apparaat weer uitgeschakeld.

    Als dit gebeurt, probeer het apparaat dan opnieuw in te schakelen tot het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje uit blijft en het apparaat ingeschakeld blijft. Wanneer het lampje uit blijft en de motor van het apparaat ongeveer 30 seconden draait, wordt er water op de vloer aangebracht.

    Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met Philips Consumer Care in uw land.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.