Kan uw Philips Sonicare-tandenborstel niet meer worden ingeschakeld? Als u geen trillingen voelt wanneer u op de aan-uitknop drukt, wilt u misschien deze mogelijke oorzaken en oplossingen gebruiken om het probleem zelf proberen op te lossen.
Problemen oplossen
Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld
Het handvat is niet of niet helemaal opgeladen
Knippert de batterij-indicator of hoort u een piepje wanneer u het handvat op de oplader plaatst? Dit betekent dat het handvat goed functioneert, maar eerst volledig moet worden opgeladen. Laad uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig op. Het opladen kan tot 24 uur duren.
De aan-uitknop zit vast
Tandpasta en ander vuil kan in de kleine opening rond de aan-uitknop komen te zitten. Hierdoor kan de aan-uitknop mogelijk niet meer goed functioneren. Maak de aan-uitknop en het gebied eromheen schoon met een vochtige doek om er zeker van te zijn dat er geen vuil meer zit.
Stopcontact werkt niet
Probeer een ander apparaat te gebruiken op hetzelfde stopcontact. Als dit apparaat ook niet werkt, kan het stopcontact de oorzaak zijn van het probleem. Probeer uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig op te laden via een ander stopcontact. Mogelijk moet u het GFCI-stopcontact resetten.
De originele oplader wordt niet gebruikt
Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. Oplaadonderdelen zijn niet uitwisselbaar.
Als geen van deze mogelijke oplossingen het probleem verhelpt, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.