NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het blauwe lampje op de Philips-stoomgenerator knippert

    Gepubliceerd op 06 April 2023
    Als het 'strijkijzer gereed'-lampje op uw Philips-strijkijzer stopt met knipperen, lees dan onderstaand advies om dit probleem op te lossen.
    Er zijn twee verschillende mogelijke oorzaken als er een blauw lampje knippert op uw strijkijzer. Volg een van de onderstaande stappen, afhankelijk van het lichtje:
    • Als er een blauw lampje knippert op het handvat van het strijkijzer voordat u gaat strijken, betekent dit dat uw Philips-stoomgenerator aan het opwarmen is. Wanneer het strijkijzer is opgewarmd, blijft het licht branden.
    Opmerking: Als het blauwe lampje meer dan 5 minuten lang blijft knipperen en geen van de onderstaande situaties van toepassing is, is uw strijkijzer mogelijk defect. Neem in dit geval contact met ons op voor verdere assistentie.
     
    •  Als het blauwe lampje knippert op het handvat of de onderkant van het strijkijzer tijdens gebruik, betekent dit dat uw strijkijzer zichzelf automatisch heeft uitgeschakeld. Druk, afhankelijk van het model, nogmaals de stoomhendel in of op de aan-uitknop om het strijkijzer weer in te schakelen.

    Als het blauwe lampje op het handvat van het strijkijzer op en neer beweegt terwijl u aan het strijken bent: dit is normaal. Dat betekent dat u de intelligente automatische stoom-modus gebruikt. Als u de modus wilt verlaten, druk op de 'intelligente automatische stoom'-knop boven op het handvat van uw strijkijzer. 

    Opmerking: Deze oplossing is alleen van toepassing op strijkijzers die zijn uitgerust met een intelligente automatische stoommodus.

    Als het blauwe 'strijkijzer gereed'-lampje op uw Philips-strijkijzer met stoomgenerator snel knippert, betekent dit dat het waterreservoir leeg is. Vul het waterreservoir met water en druk de stoomhendel in. Wanneer het blauwe 'strijkijzer gereed'-lampje onafgebroken brandt, kunt u het strijkijzer weer gebruiken. 

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.