1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Robotstofzuiger

    GRATIS slimme app, 3-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd, Onzichtbare muur FC8832/01

    Problemen oplossen

    Verbinding van mijn Philips SmartPro-robot werkt niet

    Als de verbinding van uw Philips SmartPro-robot niet werkt of als u het Easy Wi-Fi-installatieproces niet kunt voltooien, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Controleer hieronder de mogelijke oorzaken en oplossingen.

    U hebt de eenvoudige Wi-Fi-configuratie niet gestart

    Volg de instructies op het scherm in de SmartPro-app. Tik op 'aan de slag' (get started) en dan op 'sluit de robot aan' (connect your robot) om de eenvoudige Wi-Fi-configuratie te starten.

    Wi-Fi configuratieschermen SmartPro-app

    U bent niet overgeschakeld naar het 'PHILIPS Setup'-netwerk

    In stap 3 van de eenvoudige Wi-Fi-configuratie moet u uw telefooninstellingen openen en tikken op Wi-Fi-instellingen. Tik in de netwerklijst op 'PHILIPS Setup'. Daarna keert u terug naar de SmartPro-app.

    Selecteer PHILIPS Setup-schermen van de SmartPro-app

    Uw apparaat of smartphone is niet binnen het bereik van de Wi-Fi-router

    Zorg ervoor dat uw SmartPro-robot en uw smartphone binnen het bereik van de Wi-Fi-router zijn zodat ze een sterk Wi-Fi-signaal kunnen ontvangen.

    Het apparaat staat niet in Wi-Fi-verbindingsmodus

    Zet uw Philips SmartPro-robot in de Wi-Fi-verbindingsmodus. Houd de Wi-Fi-knop op de robot net zo lang ingedrukt tot het Wi-Fi-pictogram op het display oranje begint te knipperen.

    Locatie van de oranje Wi-Fi-LED in de Philips Wi-Fi SmartPro-robot

    Uw Wi-Fi-netwerk is niet geschikt voor de SmartPro-robot

    Uw Philips SmartPro-robot is alleen compatibel met een 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk. Het apparaat is niet compatibel met een 802.11a Wi-Fi (5 GHz) Wi-Fi-netwerk. Als u meer informatie wilt over het instellen van uw Wi-Fi-netwerk, neem dan contact op met uw internetprovider.

    Firewall-instellingen verhinderen dat de SmartPro-robot verbinding maakt met uw Wi-Fi-netwerk

    Firewallinstellingen kunnen de verbinding van uw Philips SmartPro-robot met uw Wi-Fi-netwerk verhinderen. Dit kan gebeuren doordat filtering van Mac-adressen actief is. Zorg ervoor dat het MAC-adres van de SmartPro-robot is toegevoegd aan de lijst met apparaten die toegang hebben tot uw Wi-Fi-netwerk.

    Het MAC-adres is een unieke identificatie van het apparaat. Het MAC-adres staat op een sticker onder de stofemmer van uw Philips SmartPro-robot of onder de batterij van het apparaat. Als u meer informatie wilt over of hulp bij het instellen van uw Wi-Fi-netwerk, neem dan contact op met uw internetprovider.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8832/01 .

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.