Ik kan mijn Philips Sonicare-tandenborstel niet verbinden met de Sonicare-app
De software van de Sonicare-app of smartphone is niet bijgewerkt
Zorg dat de nieuwste versie van de Sonicare-app op uw smartphone is geïnstalleerd.
Software-update voor uw smartphone
Controleer of uw smartphone de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft:
- Android-smartphone met Android 6.0 of hoger
- iPhone met iOS 11.0 of hoger
Er wordt geen compatibele tandenborstel gebruikt
- Philips Sonicare DiamondClean Smart
- Philips Sonicare Flexcare Platinum Connected
- ExpertClean
- DiamondClean 9000
- Philips Sonicare for Kids (alleen compatibel met de Sonicare Kids-app)
Tandenborstel is niet ingeschakeld
De tandenborstel is niet opgeladen
Bluetooth is niet ingeschakeld of maakt geen verbinding
Als er nog steeds geen verbinding tot stand wordt gebracht, probeert u uw Bluetooth-netwerk opnieuw in te stellen op uw smartphone. Volg onderstaande stappen om de cache van uw Android-apparaat of iPhone te wissen:
Bluetooth-cache op Android wissen
1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
2. Selecteer [Toepassingsbeheer] (Application Manager)
3. Druk op [Meer] (More) of op de drie stippen rechtsboven
4. Selecteer [Systeem-apps weergeven] (Show system apps)
5. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth) of [Bluetooth delen] (Bluetooth share)
6. Selecteer [Opslag] (Storage)
7. Tik op [Cache wissen] (Clear Cache)
8. Start uw telefoon opnieuw op
9. Probeer opnieuw verbinding te maken door de stappen te volgen in de Sonicare App
Bluetooth-cache op iOS wissen
1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
2. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth)
3. Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld
4. Tik onder [Mijn Apparaten] (My devices) op het informatiepictogram naast de tandenborstel
5. Selecteer [Dit apparaat vergeten] (Forget this device)
6. Probeer opnieuw verbinding te maken door de onderstaande stappen op de Sonicare-app uit te voeren
Andere apparaten zorgen voor storing
Als deze oplossingen het probleem niet hebben verholpen, neemt u contact met ons op voor verdere hulp.