1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Sonicare DiamondClean Sonische, elektrische tandenborstel

    5 poetsstanden, 4 opzetborstels, Oplaadglas, reisetui, met Deep Clean-stand HX9354/38

    Problemen oplossen

    Mijn Philips Sonicare DiamondClean-tandenborstel laadt niet op

    Laadt uw Philips Sonicare DiamondClean- of DiamondClean Smart-tandenborstel niet op? Gebruik deze mogelijke oorzaken en oplossingen om te proberen dit zelf op te lossen.

    Handvat is niet volledig opgeladen

    Plaats het handvat op de oplader. Als u ziet dat de batterij-indicator (onder de modi) knippert, of als u een pieptoon hoort, betekent dit dat uw tandenborstel wordt opgeladen. Laad uw Philips Sonicare DiamondClean-tandenborstel in 24 uur volledig op.

    De originele oplader wordt niet gebruikt

    Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare DiamondClean of DiamondClean Smart-tandenborstel. De oplaadonderdelen (oplaadstation, oplaadglas, reisetui) zijn niet uitwisselbaar.

    Stopcontact werkt niet

    Probeer een ander apparaat te gebruiken op hetzelfde stopcontact. Als dit apparaat ook niet werkt, kan het stopcontact de oorzaak zijn van het probleem. Probeer uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig op te laden via een ander stopcontact. Mogelijk moet u het GFCI-stopcontact resetten.

    Het oppervlak of andere opladers zorgen voor storing

    Metalen oppervlakken of andere opladers kunnen een negatieve invloed hebben op uw DiamondClean of DiamondClean Smart-oplader. Zorg ervoor dat de oplader niet op een metalen oppervlak staat of in de buurt van andere opladers. Plaats de oplader in een andere positie en probeer het opnieuw.

    Tandenborstel is niet goed in het oplaadglas geplaatst

    Zorg ervoor dat de onderkant van uw tandenborstel het midden van het oplaadglas of de oplaadpad raakt.

    Firmware is niet bijgewerkt

    Opmerking: Deze oplossing is alleen van toepassing op DiamondClean Smart-tandenborstels. Als u een DiamondClean-Smart tandenborstel hebt, volgt u de onderstaande stappen om te controleren of de nieuwste firmware is geïnstalleerd op het handvat van uw tandenborstel:

    1. Werk de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app in de App Store of Google Play bij (of download deze).
    2. Open de Philips Sonicare-app
    3. Tik op het menupictogram in de linkerbovenhoek
    4. Ga naar 'My Products' (Mijn producten)
    5. Selecteer uw tandenborstel
    6. Selecteer 'Handle update' (Update van handvat) om te controleren of er updates beschikbaar zijn

    Als er updates beschikbaar zijn, kunt u de firmware van het handvat bijwerken door de instructies van de Philips Sonicare-app te volgen.

    Heeft dit niet geholpen?

    Als geen van deze oplossingen het probleem verhelpt, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9354/38 , HX9903/13 , HX9954/53 , HX9924/13 , HX9924/03 , HX9924/23 , HX9392/39 , HX9331/33 , HX9393/93 , HX9363/63 , HX9944/03 , HX9984/17 , HX9984/07 , HX9312/04 , HX9398/20 , HX9394/92 , HX9342/09 , HX9382/09 , HX9342/02 , HX9372/04 , HX9336/25 , HX9332/34 , HX9351/04 , HX9331/04 , HX9334/34 , HX9362/67 , HX9361/67 , HX9333/07 , HX9333/24 , HX9352/04 , HX9322/12 , HX9382/04 , HX9332/03 , HX9332/05 , HX9332/04 . meer minder

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.