Philips ondersteuning
Babyflessen – Flessenwarmers – Babyfoons - Thermometers
Philips garandeert haar producten voor een bepaalde periode na de aankoopdatum. Defecten veroorzaakt door defecte materialen en fabricagefouten worden gerepareerd of vervangen op kosten van Philips, op voorwaarde dat binnen de kwalificatieperiode een geldig aankoopbewijs wordt overlegd. Schade door het gebruik van niet-geautoriseerde vervangende onderdelen maakt deze garantie ongeldig. De gebruiker dient zich strikt te houden aan alle instructies in de gebruikershandleiding.
De volgende tabel toont de Philips-garantieperiode voor verschillende producten: Verzorging moeder en kind
Elektrische borstkolven | 24 maanden |
Handkolven | Geen garantie |
Flessen en fles accessoires | Geen garantie |
Babyfoons | 24 maanden |
Sterilisatoren en flessenwarmers | 24 maanden |
Fopspenen, spenen en bijtringen | Geen garantie |
Tassen & cadeausets | Geen garantie |
Deze garantie is een aanvulling op uw wettelijke garantierechten. Uw wettelijke garantierechten worden niet beperkt door deze garantie van Philips. De vervanging of reparatie van het apparaat vormt geen nieuwe garantie.
Op sommige producten kunt u mogelijk extra garantie krijgen.
This warranty is in addition to your statutory warranty rights. Your statutory warranty rights are not restricted by this warranty from Philips. The replacement or repair of device does not constitute a new warranty.
You may be able to get additional warranty on some products.
De garantie voor elk nieuw product begint op de datum van aankoop. De lengte van de garantieperiode is afhankelijk van het product. Raadpleeg het gedeelte over de garantieperiode om de specifieke duur van uw product te weten te komen. Een geldig aankoopbewijs is vereist.
De Philips-garantie is van toepassing wanneer het product correct is behandeld voor het beoogde gebruik zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing. Lees de gebruiksaanwijzing aandachtig door voordat u het product installeert of gebruikt.
Afhankelijk van uw product en het defect zal Philips de beste serviceoptie voor u identificeren. De gegevens die zijn opgeslagen in verbonden producten kunnen verloren gaan wanneer ze door Philips worden onderhouden. We raden u aan een back-up van de gegevens te maken voordat u het product verzendt. Philips is niet verantwoordelijk voor dergelijk verlies.
De garantie is niet van toepassing:
Problemen oplossen en repareren
Vind onderdelen & accessoiresVind onderdelen & accessoires