Philips ondersteuning
Smartsleep – Slaapoplossingen – Astma
Philips garandeert haar producten voor een bepaalde periode na de aankoopdatum. Defecten veroorzaakt door defecte materialen en fabricagefouten worden gerepareerd of vervangen op kosten van Philips, op voorwaarde dat binnen de kwalificatieperiode een geldig aankoopbewijs wordt overlegd. Schade door het gebruik van niet-geautoriseerde vervangende onderdelen maakt deze garantie ongeldig. De gebruiker dient zich strikt te houden aan alle instructies in de gebruikershandleiding.
De volgende tabel toont de Philips-garantieperiode voor verschillende producten: Gezondheid
Diepe slaap band | 24 maanden |
Diepe slaap band vervangingssensoren | Geen garantie |
Anti-snurk Band | 24 maanden |
Beter slaapprogramma | Geen garantie |
Deze garantie is een aanvulling op uw wettelijke garantierechten. Uw wettelijke garantierechten worden niet beperkt door deze garantie van Philips. De vervanging of reparatie van het apparaat vormt geen nieuwe garantie.
Op sommige producten kunt u mogelijk extra garantie krijgen.
De garantie voor elk nieuw product begint op de datum van aankoop. De lengte van de garantieperiode is afhankelijk van het product. Raadpleeg het gedeelte over de garantieperiode om de specifieke duur van uw product te weten te komen. Een geldig aankoopbewijs is vereist. Verlengde garantie: Sommige Philips-producten voor persoonlijke verzorging komen in aanmerking voor een discretionaire verlengde garantie. Naast de garantieperiode die onderaan deze pagina wordt vermeld, komt u mogelijk in aanmerking voor een gratis verlengde garantie als u uw product binnen 90 dagen na aankoop registreert in uw Mijn Philips-account. Meld u aan bij uw Mijn Philips-account en volg de productregistratie-instructies binnen 90 dagen na de aankoopdatum om erachter te komen of uw product in aanmerking komt.
De Philips-garantie is van toepassing wanneer het product correct is behandeld voor het beoogde gebruik zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing. Lees de gebruiksaanwijzing aandachtig door voordat u het product installeert of gebruikt.
Afhankelijk van uw product en het defect zal Philips de beste serviceoptie voor u identificeren. De gegevens die zijn opgeslagen in verbonden producten kunnen verloren gaan wanneer ze door Philips worden onderhouden. We raden u aan een back-up van de gegevens te maken voordat u het product verzendt. Philips is niet verantwoordelijk voor dergelijk verlies.
De garantie is niet van toepassing:
Problemen oplossen en repareren
Vind onderdelen & accessoiresVind onderdelen & accessoires