0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips ondersteuning

    Philips garantie voor Gezondheid

    Smartsleep – Slaapoplossingen – Astma

    Philips garandeert haar producten voor een bepaalde periode na de aankoopdatum. Defecten veroorzaakt door defecte materialen en fabricagefouten worden gerepareerd of vervangen op kosten van Philips, op voorwaarde dat binnen de kwalificatieperiode een geldig aankoopbewijs wordt overlegd. Schade door het gebruik van niet-geautoriseerde vervangende onderdelen maakt deze garantie ongeldig. De gebruiker dient zich strikt te houden aan alle instructies in de gebruikershandleiding.

    Garantie periode

    De volgende tabel toont de Philips-garantieperiode voor verschillende producten:

     

    Gezondheid

    Diepe slaap band

    24 maanden

    Diepe slaap band vervangingssensoren

    Geen garantie

    Anti-snurk Band

    24 maanden

    Beter slaapprogramma

    Geen garantie

     

    Deze garantie is een aanvulling op uw wettelijke garantierechten. Uw wettelijke garantierechten worden niet beperkt door deze garantie van Philips. De vervanging of reparatie van het apparaat vormt geen nieuwe garantie.


    Op sommige producten kunt u mogelijk extra garantie krijgen.

    • Om in aanmerking te komen voor een verlengde Philips-garantie, moet u uw    product binnen 90 dagen na aankoop registreren bij uw MyPhilips-account.
    • Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met details over uw verlengde garantie.
    • Bewaar uw kassabon en de bevestigingsmail goed als bewijs van de verlengde garantie.

    Garantie voorwaarden

    De garantie voor elk nieuw product begint op de datum van aankoop. De lengte van de garantieperiode is afhankelijk van het product. Raadpleeg het gedeelte over de garantieperiode om de specifieke duur van uw product te weten te komen. Een geldig aankoopbewijs is vereist.


    De Philips-garantie is van toepassing wanneer het product correct is behandeld voor het beoogde gebruik zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing. Lees de gebruiksaanwijzing aandachtig door voordat u het product installeert of gebruikt.


    Afhankelijk van uw product en het defect zal Philips de beste serviceoptie voor u identificeren. De gegevens die zijn opgeslagen in verbonden producten kunnen verloren gaan wanneer ze door Philips worden onderhouden. We raden u aan een back-up van de gegevens te maken voordat u het product verzendt. Philips is niet verantwoordelijk voor dergelijk verlies.

    Wat is niet inbegrepen in de garantie?

    De garantie dekt niet het volgende:
    • indirecte of gevolgschade, zoals tijdverlies, verlies van gegevens of gederfde inkomsten;
    • vergoedingen voor activiteiten die u zelf doet, zoals regulier onderhoud, het installeren van firmware-updates of het opslaan van gegevens.
     

    De garantie is niet van toepassing:
    • als het aankoopbewijs is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;
    • als het modelnummer, serienummer of productiedatumcode op het product is gewijzigd, verwijderd of onleesbaar is gemaakt;
    • als het product is gekocht als defecte voorraad;
    • als reparaties of productwijzigingen zijn uitgevoerd door niet-geautoriseerde serviceorganisaties of personen;
    • als het gebrek het gevolg is van overmatig gebruik buiten de bestemming;
    • als het defect is veroorzaakt door misbruik van het product;
    • als het defect wordt veroorzaakt door omgevingsomstandigheden die niet in overeenstemming zijn met de gebruikershandleiding;
    • als het defect wordt veroorzaakt door het aansluiten van randapparatuur, extra apparatuur of accessoires (inclusief software) anders dan aanbevolen in de gebruikershandleiding;
    • als het apparaat is beschadigd, inclusief maar niet beperkt tot schade door dieren, bliksem, abnormale spanning, brand, natuurrampen, transport of water (tenzij de gebruikershandleiding uitdrukkelijk vermeldt dat het product kan worden gespoeld);
    • bij normale slijtage of vervanging van verbruiksonderdelen, zoals stofzuigerzakken;
    • als het product niet naar behoren functioneert omdat het niet oorspronkelijk is ontworpen, vervaardigd of goedgekeurd voor gebruik in het land waar het product wordt gebruikt, wat kan gebeuren als u het product importeert;
    • als het product niet naar behoren functioneert als gevolg van problemen met toegang tot of verbinding met serviceproviders, zoals onderbrekingen in de toegangsnetwerken (zoals tv-kabel, satelliet of internet), storingen op de lijn van de abonnee of de correspondent, lokaal netwerk storing (bekabeling, fileserver, gebruikerslijn) en storingen in het transmissienetwerk (storing, scrambling, storingen of slechte netwerkkwaliteit);
    • als het product defect is als gevolg van slijtage van de onderdelen, die door hun aard verbruiksartikelen zijn;
    • voor niet-elektrische onderdelen.

    Problemen oplossen en repareren

    Werkt uw product niet zoals het zou moeten?

    Vind onderdelen & accessoiresVind onderdelen & accessoires

    Vind een accessoire of vervangend onderdeel voor uw apparaat

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.