NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-ventilator verspreidt weinig of geen aroma

    Gepubliceerd op 29 april 2025

    De essentiële oliën verspreiden het aroma op natuurlijke wijze op kamertemperatuur uit de aromabox van uw Philips-ventilator. Raadpleeg de mogelijke redenen hieronder als u vindt dat het aroma niet merkbaar is.

    Verschillende essentiële oliën hebben verschillende ingrediënten. De intensiteit van de geur en de tijd die nodig is om deze te verspreiden, kunnen daarom verschillen. Sommige essentiële oliën hebben meer tijd nodig om hun aroma volledig te verspreiden.

    Als u het aroma in een grote kamer gebruikt, kan het langer duren voordat het over de ruimte verspreid is en is het mogelijk beter merkbaar in de buurt van het apparaat.

    Het aroma in de aromabox kan geleidelijk verdwijnen nadat u het een tijdje hebt gebruikt. Vervang de pad door een nieuwe en voeg twee tot drie druppels essentiële olie toe voor het best mogelijke resultaat.

     

    Als bovenstaande oplossingen niet helpen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.