NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips ultrasone bevochtiger bereikt de beoogde vochtigheid niet

    Gepubliceerd op 25 oktober 2024

    In het artikel hieronder vindt u mogelijke oorzaken en oplossingen wanneer uw Philips ultrasone bevochtiger de gewenste vochtigheidsgraad niet bereikt.

    De vochtigheid van de Philips-luchtbevochtiger blijft niet in de kamer wanneer deuren of ramen openstaan. Sluit de deuren en ramen voor de best mogelijke bevochtigingsprestaties.

    Er zit een limiet aan de kamergrootte die de Philips-luchtbevochtiger kan bevochtigen. Als de kamer groter is dan de aanbevolen kamergrootte voor uw luchtbevochtiger, zal de indicatie op uw apparaat of hygrometer niet veranderen, aangezien uw luchtbevochtiger de verwachte resultaten niet kan leveren.

    De bevochtigingsprestaties kunnen worden beïnvloed wanneer de luchtbevochtiger niet goed wordt gereinigd. Reinig de luchtbevochtiger elke drie dagen en volgens de specifieke handleiding voor uw model.

    Het vocht dat door de Philips-luchtbevochtiger vrijkomt, wordt geabsorbeerd door omringende voorwerpen, zoals muren, meubels of tapijten, waardoor de bevochtigingstijd kan worden verlengd. Laat de luchtbevochtiger langer aan staan om dit op te lossen.

     

    Hebben deze oplossingen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.