NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips ultrasone bevochtiger produceert weinig of geen nevel

    Gepubliceerd op 25 oktober 2024

    Als uw Philips ultrasone bevochtiger weinig of geen nevel produceert, zoek dan de mogelijke oorzaken en oplossingen hieronder.

    Het meest comfortabele bereik voor de relatieve vochtigheid ligt tussen 40% en 60%. Als er geen doel voor de relatieve vochtigheid is geselecteerd, bevochtigt de Philips-luchtbevochtiger de lucht continu voor uw gezondheid en comfort. Hij stopt automatisch zodra er een relatieve vochtigheid van 70% is bereikt. Wanneer de relatieve luchtvochtigheid onder de 70% daalt, hervat het apparaat haar werking volgens de vorige instellingen.

     

    Als de gewenste relatieve luchtvochtigheid is geselecteerd, stopt het apparaat ook automatisch zodra de geselecteerde relatieve luchtvochtigheid is bereikt. Wanneer de relatieve luchtvochtigheid onder de geselecteerde relatieve luchtvochtigheid zakt, hervat het apparaat haar werking volgens de vorige instellingen.

    Uw Philips-luchtbevochtiger werkt wanneer er water in het reservoir zit en als het correct op de voet is geplaatst. Zorg ervoor dat het waterreservoir met water is gevuld en dat het goed op de voet is geplaatst.

    Controleer of een vreemd voorwerp de zuigmond (zoals aangegeven in afbeelding A) aan de bovenkant van het apparaat blokkeert en verwijder zo nodig dit voorwerp. Uw Philips-luchtbevochtiger moet op een vlakke ondergrond worden geplaatst. Als het apparaat op tapijt of pluizig materiaal wordt geplaatst, kan dit leiden tot verstopping aan de onderkant en geen nevel.

    Mondstuk van luchtbevochtiger

    De bevochtigingsprestaties kunnen worden beïnvloed wanneer de luchtbevochtiger niet goed wordt gereinigd. Reinig de luchtbevochtiger elke drie dagen en volgens de specifieke handleiding voor uw model.

    Zorg ervoor dat er stroom staat op het stopcontact waar de luchtbevochtiger op is aangesloten (probeer een ander apparaat aan te sluiten op het stopcontact om te controleren of alles goed werkt).

     

    Hebben deze oplossingen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.