NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Smart Feeder gaat regelmatig offline

    Gepubliceerd op 2 april 2024
    Als uw Philips Smart Feeder regelmatig offline gaat, volgt u deze stappen om het probleem op te lossen.
     
    Controleer of uw Wi-Fi-netwerk stabiel is en goed werkt. Test met andere apparaten die op hetzelfde netwerk zijn aangesloten om dit te bevestigen. Als andere apparaten ook connectiviteitsproblemen hebben, probeert u het probleem met uw Wi-Fi-netwerk op te lossen of neemt u contact op met uw internetprovider voor hulp. 
     
    Zorg ervoor dat het voederstation zich op een redelijke afstand van de Wi-Fi-router bevindt. De signaalsterkte kan zwak zijn als het voederstation te ver van de router staat, waardoor de verbinding geregeld wordt verbroken. 
    Muren, grote apparaten of andere elektronische apparaten kunnen het Wi-Fi-signaal ook verstoren. Plaats het voederstation uit de buurt van dergelijke obstakels om interferentie te minimaliseren en de verbinding te verbeteren. 
     
    Zorg ervoor dat de firmware van uw voederstation up-to-date is. Volg deze stappen in de Philips Pet Series-app om uw voederstation te controleren op updates:
    1. Selecteer uw apparaat op het dashboard.
    2. Tik op het instellingenpictogram in de rechterbovenhoek.
    3. Selecteer 'Firmware-update'.
    4. Tik als deze optie beschikbaar is op 'Firmware bijwerken'.
    5. Of schakel automatische updates in, zodat uw apparaat altijd up-to-date is.
    Soms kan een eenvoudige herstart verbindingsproblemen oplossen. Schakel zowel het voederstation als de Wi-Fi-router uit en wacht enkele minuten voordat u ze weer inschakelt. Laat beide apparaten opnieuw verbinding maken met het netwerk en controleer of het probleem zich blijft voordoen. 
      
    Als u de bovenstaande stappen hebt geprobeerd en nog steeds regelmatig offline bent, neemt u contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.