NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-verwarmer werkt ineens niet meer

    Gepubliceerd op 28 augustus 2024
    Als uw Philips-verwarmer plotseling niet meer werkt, kunt u mogelijke oorzaken en oplossingen in het onderstaande artikel vinden.
     
    Uw Philips-verwarmer heeft een optie voor vooraf ingestelde uitschakeling, zoals een timer op het apparaat of een planner in de app. Als u een van deze opties hebt ingesteld, wordt de verwarmer volgens de instelling uitgeschakeld. Controleer de instellingen van de timer op het apparaat of de planner in de app.
    In de automatische modus stopt de verwarmer met werken wanneer de doeltemperatuur is bereikt en gaat hij weer verwarmen wanneer wordt gedetecteerd dat de omgevingstemperatuur onder de doeltemperatuur is gekomen. Wanneer de verwarmer in de modus Laag of Hoog detecteert dat de temperatuur 37 °C (98.6 °F) is, stopt hij met werken en gaat hij weer verwarmen wanneer de temperatuur daalt.
    Uw Philips-verwarmer schakelt de stroomvoorziening automatisch uit wanneer de temperatuur de drempelwaarde van de thermische beveiliging overschrijdt. Laat uw Philips-verwarmer enkele minuten afkoelen en zorg ervoor dat er zich geen obstakels in de luchtinlaat/-uitlaat bevinden voordat u het apparaat weer in gebruik neemt.
    Uw Philips-verwarmer heeft een automatische uitschakelfunctie. Als u de verwarmer 16 uur ononderbroken laat werken zonder wijzigingen aan te brengen, wordt deze automatisch uitgeschakeld.
    Uw Philips-verwarmer werkt mogelijk niet meer als het stopcontact waarop deze is aangesloten overbelast raakt. De overbelasting zorgt ervoor dat de overbelastingsbeveiliging van de zekering wordt ingeschakeld. 

    Haal alle apparaten met een hoog energieverbruik in de buurt uit hetzelfde stopcontact en schakel de verwarmer weer in. Als uw Philips-verwarmer niet meer inschakelt terwijl deze is aangesloten op een werkend stopcontact, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    Hebben de bovenstaande oplossingen geholpen? Neem anders contact met ons op voor verdere hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.