NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er zit water onder de voet van mijn Philips-stoomgenerator

    Gepubliceerd op 20 juli 2023
    Als het oppervlak onder de voet van uw Philips-stoomgenerator nat wordt of als er stoom en/of water onder de EASY DECALC-knop vandaan komt, vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen in ons artikel hieronder. 
    Schakel het apparaat uit en wacht 2 uur tot het is afgekoeld. Draai de knop los en weer vast om zeker te weten dat deze goed vast zit.
    Easdy decalc-knop

    Als de rubberen afdichtring versleten is, kan er water en/of stoom uit de EASY DECALC-knop lekken. Neem contact met ons op voor meer informatie over het vervangen van de EASY DECALC-knop. 

    Hebben de bovenstaande stappen geholpen? Neem anders contact met ons op voor verdere hulp. 

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.