Philips-ondersteuning
Ik kan de maalgraadknop van mijn Philips-koffiezetapparaat niet aanpassen
Gepubliceerd op 15 november 2023
Als u de maalgraadknop van uw Philips-koffiezetapparaat niet werkt, lees dan onderstaand artikel.
- De koffiebonen zitten mogelijk vast in de molen. Zet een kop koffie zodat het koffiezetapparaat de koffiebonen kan malen.
- Volg de onderstaande stappen of bekijk de video om de bonentrechter te reinigen:
- Haal de stekker uit het stopcontact en wacht tot de onderdelen zijn afgekoeld.
- Leeg de koffiebonenbak.
- Open de filterhouder om toegang te krijgen tot de bonentrechter.
- Zet uw koffiezetapparaat aan.
- Druk op de reinigingsknop op het bedieningspaneel van de machine.
- Selecteer de borstelinstelling op het scherm.
- Druk op de startknop. Hierdoor gaat de klep van de trechter open, zodat u de trechter met een borstel kunt schoonmaken.
- Gebruik een borstel om eventuele koffiedrab of resten die zich in de trechter hebben opgehoopt te verwijderen. (zie de onderstaande afbeelding).
- Druk na het reinigen van de bonentrechter nogmaals op de startknop om de klep te sluiten.
Heeft deze oplossing het probleem niet verholpen? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
Andere nuttige links
Hulp nodig bij uw product?
Hebt u een andere vraag?
Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips
U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.