NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun-stofzuigerrobot wordt niet automatisch geleegd

    Gepubliceerd op 06 december 2023
    Als uw Philips HomeRun stofzuiger- en dweilrobot (modellen XU7100, XU3100 en XU3110) niet automatisch leegt nadat het apparaat klaar is met stofzuigen en terugkeert naar het station, vindt u hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen.
    stationmodellen voor automatisch legen
    De Philips HomeRun-robots, modellen XU7100 en XU3100, zijn uitgerust met een automatisch leegstation. Na reiniging wordt de stofbak automatisch geleegd in de wegwerpstofzuigerzak in het automatisch leegstation.  

    Zorg er als volgt voor dat de robot de stofbak automatisch leegt in de wegwerpzak: 
    • Controleer of de stekker van het station goed in het stopcontact zit.  
    • Controleer of de wegwerpstofzuigerzak goed is geplaatst. Tip: bekijk hieronder de video over het gebruik van het automatisch leegstation van uw robotmodel.
    • Controleer of de stofzak niet vol zit.
    • Controleer of het deksel van het station is gesloten.
    • Schakel de Stille modus of de Niet storen in de HomeRun-app in.

    Opmerking voor model XU7100 
    • Automatisch legen begint niet als u de robot handmatig terugbrengt naar het station. 
    • Automatisch legen begint alleen als de robot automatisch naar het station terugkeert. 
    Om automatisch legen te starten nadat u de robot met de hand hebt teruggeplaatst, opent u de Philips HomeRun-app en selecteert u uw robot in de lijst 'Mijn robots'. Klik vervolgens op de knop van het hoofdmenu in de linkerbovenhoek en selecteer 'Instellingen automatisch leegmaken'. Hier kunt u op de knop 'Stofcontainer nu legen' klikken. Houd er rekening mee dat automatisch legen slechts eenmaal per 10 minuten kan worden uitgevoerd om oververhitting van de motor te voorkomen.

    Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.
    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.