U kunt de robot met de Philips HomeRun-app koppelen door op de knop 'Add robot' (Robot toevoegen) te tikken en de instructies te volgen. Als de koppeling mislukt, volgt u de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
Opmerking: Als uw Wi-Fi zowel 2,4 GHz als 5 GHz ondersteunt, raden we u aan 2,4 GHz te kiezen voor een beter signaal.
Controleer of uw robot is ingeschakeld
Controleer of uw robot volledig is opgeladen, of het station is aangesloten op een stopcontact en of de robot is ingeschakeld.
Controleer uw Wi-Fi-wachtwoord
Controleer of u het juiste wachtwoord voor het Wi-Fi-thuisnetwerk in de app hebt ingevoerd.
Selecteer het juiste model robot
Selecteer het juiste model wanneer u de robot aan de app toevoegt.
- Met Station voor automatisch legen: XU7100, XU3110 of XU3100
- Zonder Station voor automatisch legen: XU7000, XU3000 of XU2000
- Met dockingstation: XU6500
Controleer of de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi staat
Voor een geslaagde koppeling met de app moet de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi staan. De aan-uitknop en de Home-knop op de robot knipperen om aan te geven dat de verbindingsmodus voor Wi-Fi is geactiveerd. Om de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi te zetten, houdt u de aan-uitknop en de Home-knop tegelijkertijd drie seconden ingedrukt. De lampjes in de knoppen knipperen oranje om aan te geven dat de robot zich in de Wi-Fi-installatiemodus bevindt (zie onderstaande afbeelding).
Controleer of uw Wi-Fi-thuisnetwerk correct werkt
Controleer uw internetverbinding. Als uw netwerk traag is, schakelt u de router uit en weer in.
Plaats het station dichter bij uw router
Het laadstation van de robot moet op een locatie met een goede Wi-Fi-dekking worden geplaatst. Plaats het station dichter bij de router voor een sterker Wi-Fi-signaal.
Nieuwste versie van de Philips HomeRun-app
Controleer of u de nieuwste versie van de Philips HomeRun-app gebruikt. Ga hiervoor naar de app store en controleer of er een update beschikbaar is.
Bekijk hieronder onze video's, afhankelijk van uw model, voor stapsgewijze instructies om de robot te verbinden met de app.
Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.