NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Airfryer wordt niet weergegeven in de lijst met modellen in de HomeID-app

    Gepubliceerd op 21 februari 2024
    Lees in het onderstaande artikel hoe u het model van uw Philips Airfryer kunt vinden in de HomeID-lijst.
    In de HomeID-app wordt het modelnummer van het apparaat ingekort met een 'x'. Als u bijvoorbeeld het Philips Airfryer-model HD9650 hebt, kunt u HD965x selecteren in de app.

    Als uw apparaatmodel nog steeds niet in de lijst staat, betekent dit dat uw Airfryer mogelijk niet verkrijgbaar is in het door u gekozen land. Neem in dat geval contact op met onze After Sales-ondersteuningsservices en zij zullen u doorverbinden voor de juiste ondersteuning.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.