1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De aan-uitknop van mijn Philips Café Gourmet knippert

    Gepubliceerd op 2022-04-19
    De aan-uitknop gaat meestal knipperen als er geen water in het waterreservoir zit om koffie te zetten. Hierdoor wordt de oververhittingsbeveiliging geactiveerd. Volg de onderstaande stappen om dit op te lossen. 

    Reset het apparaat en voeg water toe

    Er zit geen water in het waterreservoir om koffie te zetten. Hierdoor wordt de oververhittingsbeveiliging geactiveerd en gaat de knop knipperen.

    Volg de onderstaande stappen om uw Café Gourmet te resetten:
    1. Haal de stekker uit het stopcontact
    2. Laat het apparaat ongeveer 30 minuten afkoelen
    3. Steek de stekker weer in het stopcontact
    4. Druk op de aan-uitknop om het apparaat weer in te schakelen. Het lampje in de aan-uitknop gaat branden.
    5. Voeg water toe voordat u koffie zet

    Maak het waterreservoir altijd schoon nadat het apparaat is afgekoeld

    Na het koffiezetten kan er een kleine hoeveelheid water in het waterreservoir achterblijven. Als het apparaat is afgekoeld, kunt u het waterreservoir schoonmaken met een schone, zachte doek.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.