NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De OneBlade 360 met connectiviteit koppelt niet met mijn mobiele apparaat

    Gepubliceerd op 04 mei 2023
    Als de OneBlade 360 met connectiviteit niet wordt opgeladen, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende stap.

    *Deze informatie is alleen van toepassing op de OneBlade 360 met connectiviteit. Gebruikers van andere OneBlade-modellen kunnen hun apparaat handmatig toevoegen aan hun Daily Care-profiel, maar kunnen geen verbinding maken via Bluetooth.
    Uw OneBlade moet in de buurt zijn van uw mobiele apparaat om verbinding te kunnen maken. Zorg ervoor dat uw OneBlade niet meer dan 3 meter verwijderd is van uw mobiele apparaat, zonder muren of massieve voorwerpen ertussen.
    Uw OneBlade vereist Bluetooth versie 4.1 of hoger op uw mobiele apparaat om verbinding te kunnen maken. Zorg er dus voor dat uw apparaat geüpdatet is. Als de juiste versie is geïnstalleerd, zet u Bluetooth uit en weer aan voordat u de OneBlade opnieuw probeert te koppelen.
    Als het besturingssysteem van uw mobiele apparaat is bijgewerkt sinds u uw OneBlade voor het laatst hebt gekoppeld, kan dit de oorzaak van het probleem zijn.

    U kunt dit probleem oplossen door de verbinding tussen uw OneBlade en de app te resetten aan de hand van de volgende stappen:
    1. Ontkoppel uw OneBlade: houd de aan-uitknop op uw OneBlade 10 seconden ingedrukt om de verbinding te resetten. De lichtring begint blauw te knipperen.
    2. Ontkoppel uw mobiele apparaat: open de Bluetooth-instellingen op uw mobiele apparaat en selecteer uw OneBlade in de lijst met gekoppelde apparaten. Tik op 'Ontkoppelen' of 'Vergeten' om uw OneBlade uit de lijst met gekoppelde apparaten te verwijderen.
    Wanneer u uw OneBlade hebt losgekoppeld van uw mobiele apparaat, probeert u opnieuw verbinding te maken.

    Opmerking: De instructies kunnen afwijken afhankelijk van het mobiele apparaat dat u hebt. Raadpleeg de gebruikershandleiding van uw mobiele apparaat voor gedetailleerde instructies.
    Als u de OneBlade gebruikt met een nieuw of ander mobiel apparaat dan voorheen, koppelt u het apparaat los en koppelt u het opnieuw aan de hand van de bovenstaande instructies.
     
    Als geen van deze tips helpt, is uw scheerapparaat mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie voor uw scheerapparaat aan te vragen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.