NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Calc-Clean-lampje op Philips-stoomstrijkijzer knippert

    Gepubliceerd op 5 november 2024
    Als het 'strijkijzer gereed'-lampje van uw Philips-stoomstrijkijzer knippert, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen.

    Alleen van toepassing op deze modellen: Azur 8000-serie (DST80xx).

    Het 'strijkijzer gereed'-lampje knippert om aan te geven dat het strijkijzer wordt opgewarmd. Het lampje blijft branden als het strijkijzer klaar is voor gebruik.

    Voor strijkijzers met de automatische uitschakelfunctie (ASO) begint het 'strijkijzer gereed'-lampje te knipperen wanneer:

    • Het strijkijzer gedurende een bepaalde periode horizontaal op de zoolplaat blijft staan. Voor strijkijzers met temperatuurregelaar: 30 seconden. Voor strijkijzers met Optimal Temp-stand: 2 minuten.
    • Het strijkijzer 8 minuten verticaal op de steun staat (voor alle modellen).

    In de ASO-stand stopt het strijkijzer met opwarmen en begint het af te koelen.
    Wanneer u het strijkijzer beweegt of gebruikt, begint het 'strijkijzer gereed'-lampje te knipperen of blijft het constant branden (afhankelijk van het model) om aan te geven dat het strijkijzer weer aan het opwarmen is.
    Zodra het 'strijkijzer gereed'-lampje stopt met knipperen en continu aan blijft/uit gaat (afhankelijk van het model), is de zoolplaat opgewarmd en is het strijkijzer klaar voor gebruik.

     

    Als uw strijkijzer een speciaal lampje voor automatische uitschakeling heeft, brandt het 'strijkijzer gereed'-lampje niet wanneer het strijkijzer naar de automatische uitschakelingfunctie overschakelt. Het bovenstaande gedrag van de lampjes is nog steeds van toepassing.

     

    Is uw vraag zo beantwoord? Neem anders contact met ons op voor verdere hulp.

    Blauwe en witte lampjes op Philips-stoomstrijkijzer
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.