• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips-stoomstrijkijzer produceert geen stoom

    Als uw Philips-stoomstrijkijzer ophoudt met stomen, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen.

    Er zit geen water in het waterreservoir

    Als er geen water in het waterreservoir van uw Philips-stoomstrijkijzer zit, kan uw strijkijzer geen stoom genereren. Vul het waterreservoir bij met water. Hierna zou uw strijkijzer weer moeten werken.

    Het strijkijzer is nog niet gereed om stoom te produceren

    Wacht in dat geval tot het oranje 'temperatuurindicatielampje' uitgaat; uw strijkijzer is dan klaar is om stoom te produceren.

    Opmerking: Voor strijkijzers met OptimalTemp blijft het 'strijkijzer gereed'-lampje branden wanneer het strijkijzer klaar is om stoom te produceren.
     
    Temperatuurlampje van het Philips-stoomstrijkijzer

    De stoomstand staat op "stoom uit"

    Als u een Philips-stoomstrijkijzer hebt met een temperatuurregelaar, zorg er dan altijd voor dat de temperatuurregelaar op 2 stippen, 3 stippen of LINEN staat. Uw Philips-strijkijzer produceert geen stoom wanneer de temperatuurregelaar op de positie met 1 stip, op SYNTH of op Calc-Clean staatZet uw strijkijzer rechtop en kies de stoomstand met de stoomschuifknop boven op het handvat.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
     
    Stoominstellingen van Philips-stoomstrijkijzer