1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn LOR Barista-apparaat schenkt geen koffie

    Gepubliceerd op 2022-05-02
    Als er helemaal geen koffie of maar een paar druppels koffie uit de tuit van uw L’OR Barista-koffiezetapparaat komt, kunt u vaak eenvoudig zelf het probleem oplossen. Ontdek hoe.

    Niet genoeg water

    Zorg ervoor dat u altijd het waterreservoir vult met genoeg water voor de geselecteerde koffie.

    Het waterreservoir is niet correct geplaatst

    Controleer of het waterreservoir goed in het koffiezetapparaat is geplaatst.

    De kap van de koffietuit ontbreekt

    Controleer of de kap van de koffietuit goed op de koffie-uitlaat is geplaatst door deze stappen uit te voeren:
    1. Verwijder de koffie-uitlaat door deze recht omlaag te trekken
    2. Zet de twee delen weer in elkaar. Controleer of de kap van de koffietuit goed op de koffie-uitlaat is geplaatst
    3. Plaats de koffie-uitlaat weer in uw koffiezetapparaat.

    De koffie-uitlaat is vuil

    1. Verwijder de koffie-uitlaat door deze recht omlaag te trekken
    2. Haal de koffie-uitlaat uit elkaar en spoel alle onderdelen om met schoon water of reinig ze in de vaatwasmachine
    3. Zet alle onderdelen weer in elkaar en plaats ze terug in het apparaat.
    Maak de tuit en het deksel van de tuit schoon

    Opgehoopte kalkaanslag

    De interne leidingen kunnen verstopt raken door kalkaanslag, waardoor de waterstroom geblokkeerd kan raken. Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig om dit te voorkomen.

    Opmerking: De knop voor lungo en ristretto begint te knipperen na het koffiezetten om aan te geven dat het tijd is om uw apparaat te ontkalken. Instructies voor ontkalken vindt u in de Snelstartgids die is meegeleverd met uw L'OR Barista-koffiezetapparaat.

    Heeft dit het probleem opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Koffiecapsule is niet geperforeerd

    Als u een kleine of normale koffiecapsule in uw machine gebruikt, is het mogelijk dat deze niet is geperforeerd. Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
    1. Open de hendel en plaats een (gebruikte) L'OR Barista XXL-capsule
    2. Sluit de hendel en open deze opnieuw om het perforatiemechanisme te resetten
    3. Plaats nu de nieuwe kleine of normale capsule  
    Als de bovenstaande stappen het probleem niet verhelpen of als het probleem zich ook blijft voordoen met een XXL-capsule, neem dan contact met ons op voor meer hulp. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.