1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Een of meer lampjes knipperen op mijn L'OR Barista-koffiezetapparaat

    Gepubliceerd op 2022-05-02

    De indicatielampjes op uw L’OR Barista-koffiezetapparaat helpen u bij het gebruiken, reinigen en onderhouden van uw apparaat. Hieronder vindt u meer informatie over wat de lampjes betekenen.

    Indicatielampjes L'OR Barista-koffiezetapparaat

    A) De aan-uitknop knippert langzaam: 
    Het apparaat warmt op. Neem contact met ons op voor verdere hulp als het apparaat er langer dan 90 seconden over doet om op te warmen

    B) De aan-uitknop knippert snel: 
    het waterreservoir is leeg of niet goed geplaatst

    C) Alle knoppen branden: 
    uw koffiezetapparaat is klaar voor gebruik

    D) De gekozen koffieknop knippert langzaam: 
    het apparaat machine bereidt het koffierecept

    E) De gekozen koffieknop knippert snel: 
    de gekozen koffievariant bevindt zich in de programmeermodus of er zijn nieuwe instellingen opgeslagen

    F) De ristretto- en lungo-knoppen knipperen gelijktijdig na het bereiden van een kop koffie: 
    U moet uw L'OR Barista-koffiezetapparaat ontkalken
    Overzicht van de L’OR Barista-receptknoppen

    Indicatielampjes L'OR Barista Sublime-koffiezetapparaat

    • A) De gekozen koffieknop knippert langzaam: 
      het apparaat machine bereidt uw drankje.

      B) De gekozen koffieknop knippert snel: 
      het waterreservoir is leeg. Vul het waterreservoir met vers kraanwater.

      C) De gekozen koffieknop knippert af en toe: 
      de nieuwe hoeveelheid koffie is opgeslagen en het programma is actief.

      D) De ristretto- en lungo-knoppen knipperen gelijktijdig na het bereiden van een kop koffie: 
      U moet de machine ontkalken.

      E) Alle drie de knoppen knipperen gelijktijdig: 
      het apparaat moet afkoelen. Wacht ongeveer 2 minuten voordat u een nieuwe drankje gaat bereiden.
    Overzicht van de L’OR Barista Sublime-receptknoppen
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.