NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips LatteGo-melkopschuimer schuimt niet goed

    Gepubliceerd op 2018-11-16

    Het kan gebeuren dat de kwaliteit van uw Philips LatteGo-melkopschuimer niet aan uw verwachtingen voldoet. Gebruik dit lijstje van mogelijke oorzaken en oplossingen om het probleem zelf op te lossen.

    De temperatuur van de melk kan invloed hebben op de kwaliteit van het melkschuim. Gebruik altijd koude melk voor optimaal melkschuim.

    Gebruik koude melk uit de koelkast voor Philips LatteGo

    Om te voorkomen dat er lucht wordt aangezogen en voor een perfect schuimresultaat, is het belangrijk dat u genoeg melk gebruikt. Probeer meer melk te gebruiken om het schuim te verbeteren.

    Verschillende soorten melk kunnen leiden tot verschillende hoeveelheden schuim en verschillende schuimkwaliteit. Wij raden u aan een van de volgende soorten melk voor uw Philips LatteGo-melkopschuimer te gebruiken.

    • halfvolle koemelk
    • volle koemelk
    • lactosevrije melk

    Wij raden u aan de opschuimer na elk gebruik schoon te maken voor optimaal melkschuim. Maak uw melkopschuimer als volgt schoon:

    1. Haal de LatteGo-melkopschuimer uit elkaar
    2. Maak alle onderdelen schoon in de vaatwasser of onder de kraan met lauwwarm water

    Neem contact met ons op voor verdere assistentie als het probleem zich blijft voordoen.

    Haal de Philips LatteGo-melkopschuimer uit elkaar
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.