1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips NutriU-app is afgesloten of gecrasht

    Bijgewerkt op 2022-04-13
    Als u merkt dat de uGrow-app regelmatig crasht, probeer dan de volgende opties één voor één uit:  
    1. Sluit en start de uGrow-app opnieuw.  
    2. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de NutriU-app hebt geïnstalleerd. Controleer op updates in de App Store.  
    3. Start uw telefoon opnieuw op.
    4. Maak de cache van uw telefoon leeg (Settings / NutriU / Empty Cache (Instellingen / NutriU / Cache leegmaken))
    5. Als laatste optie kunt u de NutriU-app verwijderen en opnieuw installeren.

    Als geen van de bovenstaande oplossingen het probleem oplost, neemt u contact op met het plaatselijke Customer Care Centre van Philips.
     

    Oude versie geïnstalleerd

    Als u een oude versie hebt geïnstalleerd, werkt uw NutriU-app mogelijk niet zoals het hoort.

    Download en installeer alsnog de nieuwste versie van de app.

    Onverwachte fout

    Als uw NutriU-app is gecrasht ondanks dat de nieuwste versie van de app is geïnstalleerd, is er sprake van een onverwachte fout. Start uw telefoon opnieuw op om dit op te lossen.

    Als het probleem zich blijft voordoen nadat u de telefoon opnieuw hebt opgestart, raden we u aan de app volledig te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.