1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-espressomachine geeft het bericht 'Empty ground container' (Leeg de koffiediklade) terwijl die leeg is

    Gepubliceerd op 14 December 2022

    Als je Philips-espressomachine aangeeft dat de koffiediklade moet worden geleegd als die al leeg is, moet de koffiedikteller worden gereset. Lees hieronder hoe je moet resetten.

    Wacht even voordat je de koffiediklade terugplaatst

    Wacht ongeveer 5 seconden voordat je de koffiediklade terugplaatst in de koffiemachine. Op deze manier wordt de koffiedikteller naar nul gereset.

    Zorg ervoor dat de machine is ingeschakeld

    Schakel eerst je Philips-espressomachine in en leeg vervolgens de koffiediklade. Zo kan de machine de koffiedikteller resetten.


    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.  
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.